Lekérés, opció, foglalás, visszaigazolás... hogy lesz a megrendelésből utazás?
Az utazásközvetítőA megrendelésElőnyökFogalomtárÖsszegzés
Az utazás megtervezése és megrendelésének menete egy rendkívül izgalmas folyamat, amelynek egyes részei akár bonyolultak is lehetnek. – Az Inva.hu mindig törekszik a lehető legteljesebb utaskiszolgálásra, de ettől függetlenül adódhatnak olyan fogalmak és folyamatok, amelyek elsőre talán nem minden utasunk számára egyértelműek. Ezért a következőkben igyekszünk betekintést nyújtani arra vonatkozóan, hogyan segítünk az utazás megtervezésében és megrendelésében.
Ez is érdekelhet:
Utazásszervező és utazásközvetítő iroda: a szakértő útmutatás előnyei
Az utazásközvetítő iroda szerepe
Az utazásközvetítő iroda, így az Invia.hu szerepe sokkal több, mint pusztán utazások megrendelése. Mi megtaláljuk utasainknak az utazásszervezők legjobb ajánlatait, figyelembe véve az egyéni igényeket és költségkeretet. Szakértelmünk segít rálelni a legjobb ajánlatokra, valamint gondoskodunk arról, hogy a választott utazás zökkenőmentes legyen. – Ez a gondoskodás és szervező szerep adja meg utasainknak a kényelmet és biztonságot.
Fontosnak tartjuk, hogy a hozzánk érkezők az igényeiknek megfelelő, lehető legideálisabb utazási opciót kapják. Ezért ott vagyunk utasaink mellett a kezdeti tervezéstől egészen az álomnyaralásról való hazaérkezésig.
Utazásközvetítőként célunk, hogy levegyük a terheket az utazók válláról. Szakértelmünkkel segítünk megtalálni a legjobb lehetőségeket, kezeljük a foglalási folyamatot, és gondoskodunk arról, hogy a vakáció zökkenőmentes legyen.
Ez is érdekelhet:
A megrendelés menete
A hozzánk fordulók számára teljes körű kiszolgálást nyújtunk, ennek keretében utasainknak biztosítjuk a tervezésben való segítségnyújtást is. Ugyanakkor az ügyfeleknek lehetőségük van arra, hogy weboldalunkon keresztül online megrendeléssel, önállóan intézhessék nyaralásukat, széleskörű kínálatunkból választva.
A teljes körű kiszolgálás részei:
- Az utazásközvetítő irodáinkat személyesen, telefonon vagy online chaten megkereső utasok igényeinek felmérésével veszi kezdetét a szerepünk. Utazási szakértője közel 100 utazásszervező foglalási rendszerét átlátva és ezeket Ön helyett összehasonlítva szűri le a teljes kínálatot az igényeinek leginkább megfelelő, ár-érték arányban legjobb ajánlatokra.
- A vágyak és lehetőségek tisztázása után nyaralási opciókat mutatunk.
- Ha az utasunknak sikerült kiválasztani a számára legideálisabb csomagot, akkor következik a foglalás vagy a megrendelés.
- Foglalás során - amennyiben az adott foglalási rendszer erre lehetőséget biztosít - opciósan lefoglaljuk (vagyis félreteszük) utasunknak az adott nyaralásra a megbeszélt helyet/helyeket. Ekkor szükséges az adatok megadása (FONTOS a pontos, úti okmányban szereplő név). A foglalt utazást 24-48 órán át tudjuk opciósan fenntartani. Amennyiben ügyfelünk továbbra is igényt tart az utazásra, akkor legkésőbb ez idő leteltéig be kell fizetnie a nyaralási csomag teljes vagy részleges költségét.
- Megrendelés esetén a választott utazási ajánlat elfogadásakor szintén szükséges az adatok megadása, de ebben az esetben az előleg vagy a teljes összeg megfizetésére is azonnal sor kerül.
A fizetés történhet személyesen, átutalással és bankkártyával. Bármilyen módon is jutunk el az utazás teljes vagy részleges megfizetéséhez, az összeg beérkezése után utasunk kap egy e-mail értesítést a feldolgozás megkezdéséről. Ezen a ponton már csak egy lépés választ el minket attól, hogy végleges megrendelésről beszélhessünk: még meg kell várnunk az utazásszervező visszaigazolását.
A fizetést követően az utazásszervezőnek 72 óra áll a rendelkezésére, hogy véglegesítse az utazást és erről visszaigazolást küldjön. Ennek a visszaigazolásnak a megérkezésekor válik biztossá és véglegessé az utazás megrendelése. (Erről utasainknak természetesen értesítést küldünk.) - A következő fontos tudnivaló a vakáció előtt 2-3 napban érkező e-mailt érinti. Ugyanis ekkor az Invia.hu munkatársai elküldik a megrendelőnek az “Utazáshoz szükséges dokumentumokat”. Ez a dokumentáció csak abban az esetben van magyar nyelven, ha az adott nyaralás magyar utazásszervezőhöz tartozik. Ha külföldi (pl. német) utazásszervező ajánlatát választotta a kedves utas, akkor a csomag német nyelven fog megérkezni.
Ez a dokumentációs pakk tartalmazza többek között az utastájékoztatót és a vouchereket, repjegyeket. Ezeket a dokumentimokat legkorábban akkor tudjuk kiküldeni utasainknak, ha megkaptuk az utazásszervezőtől, de amint ez megtörténik, azonnal továbbítjuk.
Nagyon FONTOS az utastájékoztató figyelmes elolvasása! Ebben a dokumentumban adunk tájékoztatást arról, hogy szükséges-e elvégeznie az online check-in lépését az utazás előtti napon vagy sem.
Az utazásközvetítő 5 legnagyobb előnye
Az Invia.hu utazásközvetítő szakértő és támogató csapatával a nyaralás még sosem volt ennyire egyszerű és biztonságos. Így utasaink gondtalanul élvezhetik a vakációzást.
Ez is érdekelhet:
Nem szeretnél néhány percnél többet utazásod lefoglalásával tölteni?
- Idő és energiatakarékosság: Az Invia.hu szakemberei segítenek az igényeknek megfelelően szóba jöhető összes utazási lehetőség áttekintésében és a legjobb döntés meghozatalában. Ennek köszönhetően nem kell hosszú órákat, esetleg napokat a számítógép előtt töltve böngészni. Mi összegyűjtjük utasaink helyett a legjobb opciókat.
- Személyre szabott ajánlatok: Munkatársaink figyelembe veszik az utasok egyedi igényeit, és személyre szabott utazási ajánlatokkal segítik őket. Biztosítjuk, hogy minden utazás tökéletesen illeszkedjen az egyéni elvárásokhoz.
- Adminisztratív teendők: Az utazási dokumentumok összeállítása, a voucherek kezelése, valamint a szükséges utazási biztosítások megkötése mind az Invia.hu feladata. Így az utazókra kevesebb adminisztrációs teendő hárul.
- Szakértői tanácsadás és támogatás: Az Invia.hu szakértői folyamatosan rendelkezésre állnak, hogy segítsenek minden kérdésben vagy aggályban, amely az utazás során felmerülhet.
- Kockázatok csökkentése: Az Invia.hu utazásközvetítő segít elkerülni a gyakori utazási csapdákat és problémákat, amelyek önálló utazásszervezés során felmerülhetnek, így minimalizálva a kockázatokat és növelve az utazás biztonságát.
Alapvető fogalmak
A fentiekben már érintőlegesen esett szó a most következő kifejezésekről. Fontosnak tartjuk a tiszta és egyértelmű kommunikációt, ezért igyekszünk részletesebben is kifejteni a legfontosabb pontokat.
Miben más az érdeklődés, a foglalás és a véglegesített megrendelés?
Az utazási folyamat első lépése az érdeklődés. Az érdeklődés során az utazók információkat gyűjtenek, lehetőségeket és úti célokat mérlegelnek. Ez a szakasz gyakran tartalmaz kérdéseket például az árak, szállások, útvonalak és egyéb logisztikai részletek felől. Itt még nincs kötelezettségvállalás, hiszen az utasok még nem döntöttek a nyaralás megvalósításáról.
Foglalás esetén a helyek opcionálisan vannak fenntartva. Az adatok már ekkor is bekérésre kerülnek, de a fizetés még nem történt meg. A későbbi kellemtelenségek elkerülése érdekében viszont különösen fontos viszont már ezen a ponton az adatok pontos megadás. Az adatbekérő dokumentumba ugyanazt a nevet kell beírni, mint ami az érvényes úti okmányban is szerepel.
Az opciós foglalás 24-48 órára szól: amennyiben az utas úgy dönt, szeretné a kiválasztott csomagot, akkor el kell küldenie a teljes vagy részösszeget az adott időkeret letelte előtt. Amennyiben a befizetés megérkezett, akkor válik a foglalás megrendeléssé.
Megrendelés esetében az adatok megadása után azonnal következik a fizetés, amelynek igazolásáról tájékoztató e-mailt küldünk. Véglegesített megrendelés a fizetés utáni 72 órában történik meg, amikor az utazásszervező ezt az Invia.hu számára visszaigazolja. Erről szintén küldünk tájékoztatást az utasunknak.
Ez is érdekelhet:
Összegzés
A később felmerülő kérdésekről
Egy-egy konkrét utazás során gyakran merülnek fel kérdések, megoldandó helyzetek utasaink részéről, amelyeket nem minden esetben tudunk azonnal megválaszolni. Általában az adott probléma orvoslása érdekében az Invia.hu munkatársai meg kell keressék az utazásszervező céget vagy az utazás előkészítésében résztvevő, másik (harmadik) szolgáltatót. Ebben az esetben nem tudunk rögtön választ adni utasunknak az adott problémára, hiszen meg kell várjuk, amíg partnercégünk feldolgozza a kérdést és válaszol. Ez külföldi utazásszervező esetében több időt vesz igénybe. Ezért kérjük utasaink türelmét.
Az Invia.hu utazásközvetítő számára fontos, hogy utasaink elégedetten és boldogan készülhessenek álomnyaralásukra és élményekkel gazdagon térhessenek haza. Minden felmerülő kérdés esetén rendelkezésre állunk és minden tőlünk telhetőt megteszünk az utasaink igényeinek maximálisan megfelelő kiszolgálásért és ügyfeleink elégedettségéért.
Tetszik ez a bejegyzés?
Oszd meg barátaiddal, hátha ők is érdekesnek találják!.