The Grand Resort Értékelés: 4/5
Már 133 372 Ft /fő‑től
Megnyitás | Vissza a főmenühöz
Már 133 372 Ft /fő‑től
Már 137 111 Ft /fő‑től
Már 125 520 Ft /fő‑től
Már 123 449 Ft /fő‑től
Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.
Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.
Kitűnő (24 értékelés alapján)
Hurghada 545 értékelt szállásai közül a 111. legjobb
Az értékelő nem akarta közzétenni a nevét
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.09.01 - 09.15. Értékelve: Szeptember 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Összességében nagyon elégedett, kiváló ár-érték arány
Összességében nagyon elégedett, kiváló ár-érték arány
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)
Maciej A.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2024.08.29 - 09.06. Értékelve: Szeptember 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Az ünnepi élményt Ahmed Hagar front office menedzser rontotta el. Kijelentkezés 12:00 és transzfer a szállodából a repülőtérre 18:30. A recepción két lehetőségünk van - vagy felár fizet egy fél napra a szobáért, 120 euró körül, vagy hagyjuk a szállodai törölközőkártyánkat és kihasználjuk a szálloda nyújtotta lehetőségeket. Arról nincs információ, hogy az étkezést már kifizették. Kimentünk kajálni, és közben körülvették a személyzetet, akik bejelentették, hogy fizetni kell! Kétszer kértem őket, hogy menjenek el és fejezzük be az étkezést, de semmi nem jött ki a szájukon. Elmentünk a recepcióra, de a menedzser nem fogadta el a magyarázatot, csak nevetett, és azt mondta, hogy ha nem fizetek, nem hagyom el a szállodát. Menedzser szint - Jabadabadu Caveman....
Az ünnepi élményt Ahmed Hagar front office menedzser rontotta el. Kijelentkezés 12:00 és transzfer a szállodából a repülőtérre 18:30. A recepción két lehetőségünk van - vagy felár fizet egy fél napra a szobáért, 120 euró körül, vagy hagyjuk a szállodai törölközőkártyánkat és kihasználjuk a szálloda nyújtotta lehetőségeket. Arról nincs információ, hogy az étkezést már kifizették. Kimentünk kajálni, és közben körülvették a személyzetet, akik bejelentették, hogy fizetni kell! Kétszer kértem őket, hogy menjenek el és fejezzük be az étkezést, de semmi nem jött ki a szájukon. Elmentünk a recepcióra, de a menedzser nem fogadta el a magyarázatot, csak nevetett, és azt mondta, hogy ha nem fizetek, nem hagyom el a szállodát. Menedzser szint - Jabadabadu Caveman....
Elhelyezés
Tágas szoba kb.
Ellátás
Nagyon jó minőségű étel.
Szállás szolgáltatások
Nem használtuk
Tengerpart
Rendben
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)
Értékelések szűrése
Az értékelő nem akarta közzétenni a nevét
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.09.01 - 09.15. Értékelve: Szeptember 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Összességében nagyon elégedett, kiváló ár-érték arány
Összességében nagyon elégedett, kiváló ár-érték arány
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)
Maciej A.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2024.08.29 - 09.06. Értékelve: Szeptember 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Az ünnepi élményt Ahmed Hagar front office menedzser rontotta el. Kijelentkezés 12:00 és transzfer a szállodából a repülőtérre 18:30. A recepción két lehetőségünk van - vagy felár fizet egy fél napra a szobáért, 120 euró körül, vagy hagyjuk a szállodai törölközőkártyánkat és kihasználjuk a szálloda nyújtotta lehetőségeket. Arról nincs információ, hogy az étkezést már kifizették. Kimentünk kajálni, és közben körülvették a személyzetet, akik bejelentették, hogy fizetni kell! Kétszer kértem őket, hogy menjenek el és fejezzük be az étkezést, de semmi nem jött ki a szájukon. Elmentünk a recepcióra, de a menedzser nem fogadta el a magyarázatot, csak nevetett, és azt mondta, hogy ha nem fizetek, nem hagyom el a szállodát. Menedzser szint - Jabadabadu Caveman....
Az ünnepi élményt Ahmed Hagar front office menedzser rontotta el. Kijelentkezés 12:00 és transzfer a szállodából a repülőtérre 18:30. A recepción két lehetőségünk van - vagy felár fizet egy fél napra a szobáért, 120 euró körül, vagy hagyjuk a szállodai törölközőkártyánkat és kihasználjuk a szálloda nyújtotta lehetőségeket. Arról nincs információ, hogy az étkezést már kifizették. Kimentünk kajálni, és közben körülvették a személyzetet, akik bejelentették, hogy fizetni kell! Kétszer kértem őket, hogy menjenek el és fejezzük be az étkezést, de semmi nem jött ki a szájukon. Elmentünk a recepcióra, de a menedzser nem fogadta el a magyarázatot, csak nevetett, és azt mondta, hogy ha nem fizetek, nem hagyom el a szállodát. Menedzser szint - Jabadabadu Caveman....
Elhelyezés
Tágas szoba kb.
Ellátás
Nagyon jó minőségű étel.
Szállás szolgáltatások
Nem használtuk
Tengerpart
Rendben
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)
Karla R.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.07.17 - 07.31. Értékelve: Augusztus 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
A súlyos higiéniai problémák, az ételek és italok alacsony minősége és a strand rossz minősége miatt nem tudom ajánlani ezt a szállodát. Abszolút nem egyezik a Mövenpick láncok minőségével, de még egy 5 *-os szállodával sem.
A súlyos higiéniai problémák, az ételek és italok alacsony minősége és a strand rossz minősége miatt nem tudom ajánlani ezt a szállodát. Abszolút nem egyezik a Mövenpick láncok minőségével, de még egy 5 *-os szállodával sem.
Elhelyezés
Sajnos a Mövenpick Resort & Spa El Gounában való tartózkodásunk nem volt olyan kellemes, mint amire számítottunk. Néhány nap múlva felfedeztük, hogy csótányok vannak a szobában és a szálloda folyosóin. Jelentettük ezt a problémát a személyzetnek, de tartózkodásunk során nem oldották meg teljesen. A higiéniai hiányosságok mellett egyértelműen felújításra szorul a szálloda. Mind a szobákban, mind a közös helyiségekben láthatók a kopás nyomai, ami jelentősen rontja a tartózkodás összbenyomását. A régebbi berendezések, a kopott bútorok és az elavult fürdőszobák hozzájárultak csalódásunkhoz. Bár a szálloda jó helyen van, és a személyzet barátságos volt, a létesítmények tisztaságával és általános állapotával kapcsolatos problémákkal sürgősen foglalkozni kell.
Ellátás
Az ételek minősége nagy csalódás volt. A kínált ételek határozottan nem feleltek meg az ötcsillagos szállodától elvárható színvonalnak. Folyamatosan ismételgeti ugyanazokat az ételeket a legolcsóbb ételekből, nincsenek grillkülönlegességek, hús, hal vagy tenger gyümölcsei. Minden meleg étel órákon át szószokban ült. Ráadásul ebédre vagy vacsorára nem volt elérhető egészséges ételek (az úgynevezett "egészséges sarok"). A "friss" gyümölcsleveket porból keverték, ami nagyon kiábrándító volt. Nálunk ugyan all inclusive volt, de a programban csak a Nestlé olcsó fagyija szerepelt. A Mövenpick fagylaltért külön kell fizetni a Mövenpick Hotelben. Az italok minősége is nagyon alacsony volt. A személyzet nem tudta, hogyan kell koktélokat keverni, és a helyi alkoholnak erős etanol szaga volt. Ez növelte általános elégedetlenségünket.
Tengerpart
A strand teljesen katasztrofális volt. A nap nagy részében apály volt, így a víz csak térdig ért a bójáknál. Nem engedték be a bóják mögé, és az életmentő azonnal fütyülni kezdett, ha túl közel kerültél. Az egyetlen lehetőség az úszásra a mesterségesen kialakított lagúnák vagy medencék voltak, de ezek mindig tele voltak helyi családokkal. Ez nagymértékben korlátozta azon képességünket, hogy élvezzük a tengert és pihenjünk a víz mellett.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (3) (1)
Az értékelő nem akarta közzétenni a nevét
Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.06.30 - 07.07. Értékelve: Július 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Maximális elégedettség mindennel???? mint a mesében???? szépség.
Maximális elégedettség mindennel???? mint a mesében???? szépség.
Elhelyezés
Szuper!
Ellátás
Fantasztikus!
Szállás szolgáltatások
Tökéletes!
Tengerpart
Gyönyörű !
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)
Az értékelő nem akarta közzétenni a nevét
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2024.04.27 - 05.04. Értékelve: Május 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Remek hely kitesurfinghez
Remek hely kitesurfinghez
Elhelyezés
A szoba tiszta volt, rendszeresen takarították, a szobakulcs nem működött gyakran
Ellátás
Borzalmas, a legrosszabb, amit valaha szállodában ettem, minden nap a szállodán kívül kellett vacsorázni
Szállás szolgáltatások
A sárkánybázis rendben van, bár a strandfiúk nagyon lusták, a masszázsok rendben vannak
Tengerpart
Sok nyugágy, nincs harc a helyért, nagyon tágas
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)
Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!
Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.
Térségleírás betöltése folyamatban...
Hőmérséklet 25 °C Éjjel: 20 °C
Levegő hőmérséklet 27 °C
Vízhőmérséklet 26 °C
Holnap 25 °C Éjjel: 20 °C
Szombat 27 °C Éjjel: 19 °C
Vasárnap 27 °C Éjjel: 18 °C
Legalacsonyabb ár garancia: Ha a megrendelt utazást az utazásszervezőnél kedvezőbb áron találja, visszatérítjük az árkülönbözetet, valamint 40.000 Ft jutalmat adunk!