Remek választás: korábbi utasaink legalább 4 pontra értékelték az 5-ből!

Aktuális beutazási feltételek Egyiptomba

Szállás The Grand Resort

Értékelés: 4/5

Egyiptom, Hurghada, Hurghada - Dahar

Már 222 713 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Időpont tekintetében rugalmas? Döntsön a várható ár alapján!

Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.

Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.

Összes időpont

Szállásleírás

Elhelyezkedés

Az Ezeregy éjszaka stítulasában épített luxusszálloda közvetlenul a Grand Mall bevásárloközpontnál található, 150 méterre a szomszédos Grand Hotel.

Felszerelés

A szálloda előcsarnokában 24-órás recepció található, továbbá pénzváltó, lobby bár, 3 főétterem, 5 a la carte étterem, bárok, snack bárok, internetsarok, konferenciaterem, tisztító, diszkó, fodrászat, szépségszalon, bevásárlóközpont, a szomszédos Grand Hotelben wellness központ (szauna, pezsgőfürdő, masszázsok – külön térítés ellenében). A szálloda kertjében találhatóak a medencék (a legnagyobb lagúna formájú medence kávézóval és a négylevelű lóhere alakú medence – télen fűtött, továbbá 2 különnálló gyermekmedence a gyerekklubban), snack bár, napozóteraszok – a napozó ágyak, napernyők es törölközők használata térítésmentes. Sportolási lehetőségek terén igénybe vehető a fitness, asztalitenisz, darts és a biliárd. A legkisebbeket a gyermekklub várja (4-12 éves korig), 2 gyermekmedence, mozi, gyerekdiszkó, játszótér és játszóház, gyermekbüfé 10:00-től 17:00-ig italokkal, fagyival és ebéddel. A Grand Hotel testvérszállodában wellness központ, teniszpályák, strandröplabda és búvárközpont áll a vendégek rendelkezésére.

Szállás

A szálloda 828 szobával rendelkezik, melyek az ötszintes épületekben helyezkednek el. Mindegyik szoba saját fürdőszobával (zuhanyfülke vagy kád, WC, hajszárító), légkondicionálóval, telefonnal, műholdas TV-vel, minibárral, széffel és balkonnal vagy terasszal rendelkezik, melyek többsége medencére vagy kertre néz. A standard szobák a szálloda hátsó részében vannak kilátással a környékre. A deluxe szobák medencére néznek, a felsőbb emeleteken részben kilátással a tengerre, gyönyörű baldachinnal díszített kényelmes franciaággyal. A Junior Suite szobák 3 felnőtt vagy 2 felnőtt és 2 gyermek számára, tágasabb szobák optikailag elválasztott nappali résszel. A családi szobák 2 elválasztott hálószobával rendelkeznek, 2 felnőtt és akár 3 gyermek számára.

Ellátás

Az All inclusive ellátást a szálloda előírt pontjain lehet igényelni, tartalmazza a teljes panziót svédasztalos formában, a nap folyamán könnyű harapnivalók (pékáru, sütemények, kávé, tea, fagylalt), korlátlan mennyiségű alkolos (sör, bor, vodka, rum, likőr, whisky, kevert italok) és helyi alkoholmentes italok fogyasztását. A gyermekek részére gyerekbüfé üzemel. A szálloda vendégei akár az a la carte éttermek egyikében is vacsorázhatnak (foglalás szükséges). A vacsoráknál előírt az elegáns öltözetet (férfiaknál hosszú nadrág). A szálloda rendszeresen szervez tematikus esteket.

Szolgáltatások

A vendégek igénybe vehetik a Grand Resort számos szolgáltatását, sőt a szomszédos Grand Hotel szolgáltatásainak némelyikét is. Rendelkezésre áll továbbá a szobaszervíz, tisztító, mosoda, szépsépszalon (kozmetika, fodrászat), pénzváltó, üzletsor, rendszeres buszjárat Hurghada-ba. A komplexumban tobb a la carte étterem, bár és orientális kávézó található. Az internet szolgáltatás 30 percre a nyilvános helyiségekben 3 USD fejében érhető el. Nyilvános parkolás a szálloda területén lehetsége (foglalás szükséges).

Szolgáltatások térítés ellenében

Minibár, internet, wellness (szauna, pezsgőfürdő, masszázsok), szépségszalon, búvárközpont, vízisportok a parton.

Strand

A szomszédos Grand Hotel tengerpartja 150 méterre található. A szobákban a vendégek strandtörölközőket és strandtáskát találnak, melyek a szálloda logóját viselik, ennek köszönhetően nem szükséges a Grand Hotel recepciójánál jelentkezniük. A napágyak, matracok és napernyők ingyenesen igénybe vehetők. Vízisport-központ és búvárközpont található itt.

Szállásleírás

Szállás szolgáltatások

  • Távolság a tengerparttól a tengerparttól 250 m
  • Távolság a belvárostól a belvárostól 10 km
  • Távolság a repülőtértől a repülőtértől 5 km
  • Klimatizált Klimatizált igen
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél, Ingyenes nyugágy és napernyő használat a strandon Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Hűtőszekrény Hűtőszekrény igen
  • Gyereksarok, Játszótér, Gyerekmedence Gyereksarok igen
  • Tenisz, Röplabda Tenisz igen
  • Szörf Szörf igen
  • Búvárcentrum Búvárcentrum igen
  • Csendes környék Csendes környék igen
  • Fitness és edzőterem Fitness és edzőterem igen
  • Animációs programok Animációs programok igen
  • Hotel transzfer Hotel transzfer igen
  • Étterem Étterem igen
  • Kávézó Kávézó igen
  • Ingyenes Wifi Ingyenes Wifi igen

Szállásértékelés

Kitűnő (1287 értékelés alapján)

Invia értékelési arány 4,2 / 5

Elhelyezés 4,2 / 5

Ellátás 4,1 / 5

Környék 4,4 / 5

Részvételi díj 4,3 / 5

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Hurghada 555 értékelt szállásai közül a 88. legjobb

Anna

Szállásértékelések 4,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.07.21 - 07.31. Értékelve: Augusztus 2024

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

Véleménygyőztes

A nyaralás célja teljesült, pihentünk.

A nyaralás célja teljesült, pihentünk.

Elhelyezés 4,5 / 5

Ellátás 3,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
Eleinte olyan szobákat adtak nekünk, amelyek nem feleltek meg nekünk. A küldötttel együtt mindent felszereltünk, és gyönyörű szobát kaptunk. nincs semmi panaszom.

Ellátás
Széles választék, kicsit kevesebb, ha a fűszereiket használták (a gyerekek miatt) és több halat legalább heti egy napon. Különben mindig ehetsz.

Szállás szolgáltatások
Alapvetően minden, mint a leírásban, ott voltak az animátorok, de napközben nem nagyon figyeltek a gyerekekre. Mivel jó programunk volt. A pincérek udvariasak voltak, a tisztaság rendben volt.

Tengerpart
Mi személy szerint nem szerettük a hüllőt. De mindenkinek más a véleménye. De a homok nem volt olyan durva, eléggé szúrt. Elég messzire ment. Tudtunk róla, de nem hibáztathatom.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (16) (54)

Radek A.

Szállásértékelések 3,1 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.12.28 - 2025.01.04. Értékelve: Január 2025

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

Egy nagyobb üdülőhely szép szabadtéri területtel. Nagy ételválaszték, de nem túl jó minőségű. Segítőkész, de néha bosszantó személyzet. Összességében vegyes benyomásaink vannak az utazásról, és valószínűleg nem fogunk visszatérni Egyiptomba.

Egy nagyobb üdülőhely szép szabadtéri területtel. Nagy ételválaszték, de nem túl jó minőségű. Segítőkész, de néha bosszantó személyzet. Összességében vegyes benyomásaink vannak az utazásról, és valószínűleg nem fogunk visszatérni Egyiptomba.

Elhelyezés 4,3 / 5

Ellátás 2,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Részvételi díj 2,5 / 5

Elhelyezés
Véleményünk szerint a környék legszebb környéke. Nem mintha nagy a verseny a félig épülő/félig romos turistanegyedben, de amit séta közben, buszról stb. volt lehetőségünk megnézni, az a mi szállodai területünk tűnt a legkedvesebbnek. Zöldség volt, változatosság, különböző sarkok, szép világítás, szép medencék. A szoba tágas és friss volt. Bár régebbi, a stílusa és a világítása tetszett nekünk, olyan keleties volt. Sajnos a szoba elég hideg volt, és nem volt fűtés. Alvásnak kiváló, szobában maradáshoz kellemetlen. Legtöbbször, miután megérkeztünk a szobába, a takaró alá kúsztunk. Gondolom ez nyáron előny, de december/január fordulóján nem volt egészen optimális.

Ellátás
Nagyon vártuk az all inclusive étkezést, és sajnos ez egy kis csalódás volt számunkra. A szálloda éttermeiben nagy volt az ételválaszték, de más minőségi szintet vártunk. Néhány étel jó volt, pl. különféle szószok marhahússal vagy tészta bésamellel. A gyümölcsök és a zöldségek is jók voltak, különösen a narancs és a görögdinnye. De sok csalódást éltünk át, pl. amikor megérkeztünk a szálloda "olasz" éttermébe, minestrone levest és margarita pizzát rendeltünk. A sok zöldséges paradicsomleves helyett sós erőlevest kaptunk pár darab rizonival. A paradicsomos alapos, mozzarellás és bazsalikom pizza helyett pedig egy alap nélküli pizzát kaptunk olvasztott sajttal. És csak úgy. Ha narancslevet akarsz, akkor nem 100%-os narancsot kapsz, hanem a klasszikus túlédesített levet, ahol több a cukor, mint a narancsban. Általánosságban az volt a benyomásunk, hogy azok, akik nem szoktak minőségi alapanyagokat enni, vagy becsületes, házias ételeket enni, ott értékelik. Biztos volt bőséges étel. De csalódottak voltunk a minőségben és az ízben. És nem hinném, hogy lehetetlen lenne – mi biztosan nem vagyunk ínyencek, akik 5*-os éttermekbe járnak, és voltunk már olyan szállodákban, ahol nagyon dicsértük az ételeket. Ahogy a párom is leírta a vége felé - jönnek ide németek, csehek és oroszok, de itt egy olasz vagy francia nem fog bánni.

Szállás szolgáltatások
A szállodai szolgáltatások rendben vannak - az emberek segítőkészek, és ha bármilyen kérése van, megpróbálnak segíteni. Ami egy idő után zavarni kezdett, az a különféle dolgozók gyakori hívása, akik extra szolgáltatásokat kínáltak (éttermekbe, pedikűrökbe, masszázsokba, stb.). A választható utakat úgy mondanám, mint az ételeket, lekopasztották. Köztudott, hogy ez tömegturizmus. Csak rosszul csináltuk. Például. a tevelovaglás így nézett ki, megérkeztünk a helyszínre, felültem a tevére, a tevevezető egyenesen sétált velem kb 50-100 m-t, ott megkérdezték, kérek-e fotót valami borravalóért, majd megfordultunk. és visszahajtott. Max. 5 perc összesen. Egyiptomban biztosan vannak gyönyörű helyek és felfedeznivalók (pl. a korallzátonyok nagyon szépek voltak), de a turisztikai szervezet nem jött be nekünk. Általában úgy tűnt számomra, hogy az egyiptomiak a turistát egy zsák pénznek tekintik, és mindenki csak egy darabot akar venni. Akár felajánlottak minket valamivel (pl. becsalogattak minket a boltba), akár egy teljesen haszontalan szolgáltatást tettek a számunkra, hogy borravalót kapjanak (pl.: törölközőt terítettek a napozóágyra). Valahogy ez a kultúrájuk nem illett hozzánk – idegesítőnek találtuk őket. Azt is éreztük, hogy Egyiptomban sok a fölösleges munkás, aki felesleges dolgokat csinál (pl. az úriember a reptérre belépéskor ellenőrzi, hogy nálunk van-e az útlevelünk (nem nézett be)).

Tengerpart
A strandot egy barátságos szállodán keresztül lehetett elérni. Kicsit odébb van, de ha van lábad és tudod, hogyan kell használni, akkor gond nélkül eljuthatsz oda. A strand tiszta és homokos. A tengerben hideg volt a víz, december és január fordulóján voltunk itt, ezért inkább a szállodai medencéket választottuk.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (9) (0)

Értékelések szűrése

Anna

Szállásértékelések 4,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.07.21 - 07.31. Értékelve: Augusztus 2024

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

Véleménygyőztes

A nyaralás célja teljesült, pihentünk.

A nyaralás célja teljesült, pihentünk.

Elhelyezés 4,5 / 5

Ellátás 3,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
Eleinte olyan szobákat adtak nekünk, amelyek nem feleltek meg nekünk. A küldötttel együtt mindent felszereltünk, és gyönyörű szobát kaptunk. nincs semmi panaszom.

Ellátás
Széles választék, kicsit kevesebb, ha a fűszereiket használták (a gyerekek miatt) és több halat legalább heti egy napon. Különben mindig ehetsz.

Szállás szolgáltatások
Alapvetően minden, mint a leírásban, ott voltak az animátorok, de napközben nem nagyon figyeltek a gyerekekre. Mivel jó programunk volt. A pincérek udvariasak voltak, a tisztaság rendben volt.

Tengerpart
Mi személy szerint nem szerettük a hüllőt. De mindenkinek más a véleménye. De a homok nem volt olyan durva, eléggé szúrt. Elég messzire ment. Tudtunk róla, de nem hibáztathatom.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (16) (54)

Radek A.

Szállásértékelések 3,1 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.12.28 - 2025.01.04. Értékelve: Január 2025

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

Egy nagyobb üdülőhely szép szabadtéri területtel. Nagy ételválaszték, de nem túl jó minőségű. Segítőkész, de néha bosszantó személyzet. Összességében vegyes benyomásaink vannak az utazásról, és valószínűleg nem fogunk visszatérni Egyiptomba.

Egy nagyobb üdülőhely szép szabadtéri területtel. Nagy ételválaszték, de nem túl jó minőségű. Segítőkész, de néha bosszantó személyzet. Összességében vegyes benyomásaink vannak az utazásról, és valószínűleg nem fogunk visszatérni Egyiptomba.

Elhelyezés 4,3 / 5

Ellátás 2,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Részvételi díj 2,5 / 5

Elhelyezés
Véleményünk szerint a környék legszebb környéke. Nem mintha nagy a verseny a félig épülő/félig romos turistanegyedben, de amit séta közben, buszról stb. volt lehetőségünk megnézni, az a mi szállodai területünk tűnt a legkedvesebbnek. Zöldség volt, változatosság, különböző sarkok, szép világítás, szép medencék. A szoba tágas és friss volt. Bár régebbi, a stílusa és a világítása tetszett nekünk, olyan keleties volt. Sajnos a szoba elég hideg volt, és nem volt fűtés. Alvásnak kiváló, szobában maradáshoz kellemetlen. Legtöbbször, miután megérkeztünk a szobába, a takaró alá kúsztunk. Gondolom ez nyáron előny, de december/január fordulóján nem volt egészen optimális.

Ellátás
Nagyon vártuk az all inclusive étkezést, és sajnos ez egy kis csalódás volt számunkra. A szálloda éttermeiben nagy volt az ételválaszték, de más minőségi szintet vártunk. Néhány étel jó volt, pl. különféle szószok marhahússal vagy tészta bésamellel. A gyümölcsök és a zöldségek is jók voltak, különösen a narancs és a görögdinnye. De sok csalódást éltünk át, pl. amikor megérkeztünk a szálloda "olasz" éttermébe, minestrone levest és margarita pizzát rendeltünk. A sok zöldséges paradicsomleves helyett sós erőlevest kaptunk pár darab rizonival. A paradicsomos alapos, mozzarellás és bazsalikom pizza helyett pedig egy alap nélküli pizzát kaptunk olvasztott sajttal. És csak úgy. Ha narancslevet akarsz, akkor nem 100%-os narancsot kapsz, hanem a klasszikus túlédesített levet, ahol több a cukor, mint a narancsban. Általánosságban az volt a benyomásunk, hogy azok, akik nem szoktak minőségi alapanyagokat enni, vagy becsületes, házias ételeket enni, ott értékelik. Biztos volt bőséges étel. De csalódottak voltunk a minőségben és az ízben. És nem hinném, hogy lehetetlen lenne – mi biztosan nem vagyunk ínyencek, akik 5*-os éttermekbe járnak, és voltunk már olyan szállodákban, ahol nagyon dicsértük az ételeket. Ahogy a párom is leírta a vége felé - jönnek ide németek, csehek és oroszok, de itt egy olasz vagy francia nem fog bánni.

Szállás szolgáltatások
A szállodai szolgáltatások rendben vannak - az emberek segítőkészek, és ha bármilyen kérése van, megpróbálnak segíteni. Ami egy idő után zavarni kezdett, az a különféle dolgozók gyakori hívása, akik extra szolgáltatásokat kínáltak (éttermekbe, pedikűrökbe, masszázsokba, stb.). A választható utakat úgy mondanám, mint az ételeket, lekopasztották. Köztudott, hogy ez tömegturizmus. Csak rosszul csináltuk. Például. a tevelovaglás így nézett ki, megérkeztünk a helyszínre, felültem a tevére, a tevevezető egyenesen sétált velem kb 50-100 m-t, ott megkérdezték, kérek-e fotót valami borravalóért, majd megfordultunk. és visszahajtott. Max. 5 perc összesen. Egyiptomban biztosan vannak gyönyörű helyek és felfedeznivalók (pl. a korallzátonyok nagyon szépek voltak), de a turisztikai szervezet nem jött be nekünk. Általában úgy tűnt számomra, hogy az egyiptomiak a turistát egy zsák pénznek tekintik, és mindenki csak egy darabot akar venni. Akár felajánlottak minket valamivel (pl. becsalogattak minket a boltba), akár egy teljesen haszontalan szolgáltatást tettek a számunkra, hogy borravalót kapjanak (pl.: törölközőt terítettek a napozóágyra). Valahogy ez a kultúrájuk nem illett hozzánk – idegesítőnek találtuk őket. Azt is éreztük, hogy Egyiptomban sok a fölösleges munkás, aki felesleges dolgokat csinál (pl. az úriember a reptérre belépéskor ellenőrzi, hogy nálunk van-e az útlevelünk (nem nézett be)).

Tengerpart
A strandot egy barátságos szállodán keresztül lehetett elérni. Kicsit odébb van, de ha van lábad és tudod, hogyan kell használni, akkor gond nélkül eljuthatsz oda. A strand tiszta és homokos. A tengerben hideg volt a víz, december és január fordulóján voltunk itt, ezért inkább a szállodai medencéket választottuk.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (9) (0)

Václava V.

Szállásértékelések 4,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.12.28 - 2025.01.04. Értékelve: Január 2025

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

A nyaralás általános benyomása nagyon jó volt. ÚJRA azt kell írnom, hogy a szálloda környezete kellemes, szép, tiszta volt, a személyzet segítőkész, befogadó. A szobák rendezettek - ésszerű Egyiptom számára. Sajnos borravalót adni a személyzetnek, a busznak és a küldötteknek kellemetlen. Nem lehet beletenni az utazás árába, mert mindenki folyamatosan borravalóért nyúl, és ez nagyon bosszantó. Még a repülőtéren a pult mögött megkeresett egy alkalmazott, hogy kitölt egy jegyet Egyiptomba, amit a reptéren kell leadni, még az útlevelünket és a jegyünket akarta, mielőtt megértettük volna, ezért kitöltötte minket, de ismét borravalót akart tőlünk. Mindig és csak borravalóért minden utazáson.

A nyaralás általános benyomása nagyon jó volt. ÚJRA azt kell írnom, hogy a szálloda környezete kellemes, szép, tiszta volt, a személyzet segítőkész, befogadó. A szobák rendezettek - ésszerű Egyiptom számára. Sajnos borravalót adni a személyzetnek, a busznak és a küldötteknek kellemetlen. Nem lehet beletenni az utazás árába, mert mindenki folyamatosan borravalóért nyúl, és ez nagyon bosszantó. Még a repülőtéren a pult mögött megkeresett egy alkalmazott, hogy kitölt egy jegyet Egyiptomba, amit a reptéren kell leadni, még az útlevelünket és a jegyünket akarta, mielőtt megértettük volna, ezért kitöltötte minket, de ismét borravalót akart tőlünk. Mindig és csak borravalóért minden utazáson.

Elhelyezés 4,5 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 4,5 / 5

Részvételi díj 4,0 / 5

Elhelyezés
A szoba tágas volt, nagy, a földszinten a kertre néző terasz is nagy, a szoba tiszta volt, az ágyat minden nap megvetettük, a szemetet kidobták, az ivóvíz palackokat is feltöltötték, a személyzet kedves volt. nagyon készséges, ÜDVÖZÖLJÜK, kedves.....de azonnal borravalót kérnek. Engem sajnos nagyon idegesít, hogy az EG|YPT-ben folyton csak akkor zavarják, hogy vásároljon valamit, amikor átsétálunk a bódékon - még csak rá sem tudunk nézni az árujukra - azonnal reagálnak és szó szerint idegesítenek. Nagyon bosszantó. A Luxor felé vezető úton óriási szegénységet láttunk, ami főleg kisgyerekeket sújt, és ez borzasztóan fájdalmas.

Ellátás
Az étel luxus volt - színvonalon felüli - kiváló. Sütemények, zöldségek, gyümölcsök, péksütemények, főétel, reggeli, vacsora, italok hatalmas választéka....

Szállás szolgáltatások
A szállodai szolgáltatások profik voltak, a személyzet készséges, kedves, segítőkész... az idegenvezetők kellemes szakemberek. A személyzet megkért, hogy cseréljünk kis eurót papírra.

Tengerpart
A strand szép helyen volt, minden nap tiszta és ápolt, szép napozóágyak szép napernyő alatt és különösen szép akadályok a szél ellen. A WC-ket gyakran mosták - olyan tiszta - a másik szálloda az út túloldalán, ahol a strand volt, ingyen tudtunk italt rendelni - többféle ital közül választhatunk... szóval nagy bónusz a kellemes nyaraláshoz.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (3) (1)

Martina H.

Szállásértékelések 3,3 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.12.28 - 2025.01.04. Értékelve: Január 2025

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

Nagyon szép szálloda, gyönyörű medencék, amelyek közül 2 fűtött. Gyönyörűen ápolt növényzet mindenhol, de sok macska is, akik mindenfelé másztak. A szobákban, a napozóágyakon és az éttermekben is voltak. Egy másik szállodán keresztül kellett a tengerhez menni, de ez egyáltalán nem számított. A strand jól karbantartott, és rengeteg napozóágy található. Gyönyörűen megvilágított hosszú sétány a szálloda előtt. Nagyon elégedettek voltunk a környezettel. Az elején kicsit mászkáltunk szobát keresve, mivel elég nagy a szálloda. Három nap múlva azonban már találtunk parancsikonokat, és jó volt.

Nagyon szép szálloda, gyönyörű medencék, amelyek közül 2 fűtött. Gyönyörűen ápolt növényzet mindenhol, de sok macska is, akik mindenfelé másztak. A szobákban, a napozóágyakon és az éttermekben is voltak. Egy másik szállodán keresztül kellett a tengerhez menni, de ez egyáltalán nem számított. A strand jól karbantartott, és rengeteg napozóágy található. Gyönyörűen megvilágított hosszú sétány a szálloda előtt. Nagyon elégedettek voltunk a környezettel. Az elején kicsit mászkáltunk szobát keresve, mivel elég nagy a szálloda. Három nap múlva azonban már találtunk parancsikonokat, és jó volt.

Elhelyezés 2,8 / 5

Ellátás 3,5 / 5

Környék 4,0 / 5

Részvételi díj 3,0 / 5

Elhelyezés
A szoba standard volt. Két szobánk volt egymás mellett, amiket egy ajtó kötött össze, és mivel gyerekünk volt, a szobák közötti ajtót szerettük volna kinyitni. Két és fél napba és több dollárba telt, mire odaért. A strandtörölközőinket egész héten csak egyszer cserélték ki, pedig állítólag minden nap kellett volna, és többször is elmentünk panaszkodni a recepción. Ugyanez volt a törölközőkkel a fürdőszobában. Sajnos csak dollárt osztogattunk, és még mindig semmi. Azt kell mondanom, hogy még soha nem tapasztaltam ilyen silány szolgálatot Egyiptomban. Emellett a szobából származó kártya sem működött örökké, így nem tudtuk kinyitni a szobát, és az egész héten 5 alkalommal voltunk a recepción, hogy kinyissák nekünk a szobát.

Ellátás
Az étel változatos és elegendő volt. Csak az étel hőmérsékletével volt probléma. Főleg a gyerekek étele volt hideg. Amikor megkértem a személyzetet, hogy melegítsék fel a főétkezést a gyereknek, elutasították. Az italokat a személyzet szállította, így elég gyakran előfordult, hogy nem hozták el a teljes rendelést, vagy nem is jöttek az étkezés idejére, pedig mindig adtunk egy dollár borravalót. És ez a negyedik napon abbahagyta a szórakoztatásunkat. Akkor egyáltalán nem értem az inkluzív szót, amikor még inni sem tudok, és ez alatt nem az alkoholt értem. Nagyon csalódottak voltunk a személyzet viselkedésében.

Szállás szolgáltatások
Hatalmas csalódás a személyzet viselkedése miatt, beleértve a küldöttet is. Szinte semmilyen információt nem kaptunk a szállodáról. Csak utakat, fűszereket, teákat és csecsebecséket árultak. Az egész tartózkodás legrosszabb része azonban az újévi ünneplés volt. Az esti programra 50 dollárért vettünk helyeket. Tíz órakor azonban dühösen távoztunk, mert az asztalunkat eladták másoknak, akiknek nem volt foglalásuk, de látni akarták a programot és fizettek. Ez több emberrel is megtörtént és voltak kellemetlen helyzetek, ezért mentünk el. Soha többé nem megyek ebbe a szállodába a személyzet miatt.

Tengerpart
Nagyszerű, meg kell dicsérnem a személyzetet. A strandon dolgozók tisztességes viselkedése és frissítők. Talán azért, mert a strand egy másik szállodában volt, és annak szolgáltatásait vettük igénybe a tenger mellett.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (2) (0)

Martin T.

Szállásértékelések 2,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.12.28 - 2025.01.04. Értékelve: Január 2025

The Grand Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada

Szép szoba, jó ételek, gyönyörű strand (annak ellenére, hogy a testvérszállodába kell menni), italok és kiszolgálás nem sok, az összbenyomást elrontják a csaposokkal való felesleges viták. Figyelem, a Grand Hotelben csak a strandot és egy meghatározott strandbárt lehet használni (és csak italra), napnyugtakor bezárás után, balszerencse.

Szép szoba, jó ételek, gyönyörű strand (annak ellenére, hogy a testvérszállodába kell menni), italok és kiszolgálás nem sok, az összbenyomást elrontják a csaposokkal való felesleges viták. Figyelem, a Grand Hotelben csak a strandot és egy meghatározott strandbárt lehet használni (és csak italra), napnyugtakor bezárás után, balszerencse.

Elhelyezés 2,5 / 5

Ellátás 2,0 / 5

Környék 2,5 / 5

Részvételi díj 3,0 / 5

Elhelyezés
A szoba rendben van, szép, tiszta, borravaló nélkül, kivéve a fürdőkádat, amiben a penészes függöny cseréje és a fürdőszoba egésze felújításra szorulna. Egyes aljzatok csak akkor működnek, ha a lámpák fel vannak kapcsolva, csak egy működik éjszaka, amikor a világítás ki van kapcsolva. A bejárathoz közeli folyosón szállás a személyzetnek, ami sokszor már kora reggel is zajos volt, sajnos a folyosó zaja nagyon jól hallható. A NE zavarja tábla az ajtón biztosan nem tántorítja el az alkalmazottat attól, hogy még indulás előtti este is kopogjon az ajtón, amikor próbál legalább néhány órát aludni - ezúton köszönöm, hogy felébresztett egy órát indulás előtt a bőrönd vitelével kapcsolatos kérdésekkel.

Ellátás
Összességében átlagos. Vacsorára nagy választék, ami talán a legjobb és nagyon finom volt, reggeli kis választék és sokszor hiányoznak a csészék, poharak, evőeszközök..., ebéd átlagos. Az esetek kevesebb mint felében a pincér innivalót kínált, elfoglalt találkozó volt, néha elakadt a sebesség. A szintén Grant márkájú Grand Hotel strandja használatban van, de a strandon nem ihat mást, csak italt, így vissza kell mennie a Grand Resortba, ha ebédelni szeretne.

Szállás szolgáltatások
Ez egy all-inclusive túra, de csak néhány bár és néhány étterem szerepel az all-inclusive csomagban. Az a la carte all inclusive menüt, majd felár ellenében egy menüt is tartalmaz. Nehéz eligazodni benne. A Grand Hotel egy konkrét strandbárját is igénybe veheted (pár tíz méterrel arrébb egy másikat ugyanazokkal az italokkal, már nem), de csak ivás szempontjából. Még csak uzsonna sem. A tengerparti Grand Hotel pincéreinek egy része elég kellemetlen, és sajnos van alkudozás, veszekedés, hogy a palackból öntik az üdítőt, nem a gépből, ahol az üdítők sós víz ízűek; kirakott hazugságok, mintha nem lenne citrom vagy lime, de akkor látod, hogy fizetett "prémium" italba tesznek. A Grand Resort egyes bárjaiban a pincérek egy része egyenesen megtagadja, hogy alkoholmentes italokat töltsön a gépeken kívül, mások azt mondják, sajnálják, de nem isznak más italt. Tisztelet a kivételeknek, a tengerparti bár pincérje, Abdelrahman néhány látogatás után már öntötte magát, ahogy kértük, és barátságos volt. Nehéz megmondani, hogy a vezetőség utasítására, vagy "öntjük" az anyagot a fizetős italokba, amelyek körülbelül 4 euróba kerülnek, és az all inclusive teákkal ellentétben valóban erősek és jó minőségűek. A strandon nagyon kevés volt az italmennyiség, gyakran nem volt pohár, a saját poharat nem hozó vendégek pedig csak hitetlenkedve nézték a kávéscsészében félig habos sört, aminek űrtartalma körülbelül 100 ml volt. A strand elhagyása után még egy pillanatot sem tölthetsz a medence melletti nyugágyon, mosolyogva ugyan, de azonnal kirúgnak. Ez egy Grant márkájú szálloda. Ugyanez vonatkozik az éttermekre is, ha enni akar, csak vissza kell mennie a Grant Resortba. A wifi a recepción egyébként működőképes, a szobában fizetős (napi 5 dollár), volt adatunk, így nem vettük és nem próbáltuk ki a szobában lévő wi-fit, de volt router és tud. Becslések szerint a fizetős wi-fi jó jele volt. A személyzet egy keveset tud németül, angolul is, nálunk is előfordult, hogy az állomáson a sajtos-sonkás szendvicseket készítő szakácsnő nem értette a sajt és sonka szavakat :) Nyelvi akadály néha még italrendelésnél is.

Tengerpart
A Grand Hotel strandja használt, a strand szép, tiszta, jól karbantartott, a víz tiszta. Körülbelül 5 perc gyors séta a hídon (csak a szálloda vendégei számára) az út túloldalán. Az animációs program meglehetősen átlag alatti, az animátorok nem túl aktívak (kivételek, pl. Maugli), a program késő délelőtt indul, a délelőtt alig 2 órát, a délután legfeljebb másfél órát tart.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (3) (0)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-V: 8-20.

+36 1 501 5631

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 24 °C Éjjel: 18 °C

  • Levegő hőmérséklet 22 °C

  • Vízhőmérséklet 23 °C

Következő napok várható időjárása

  • Holnap 25 °C Éjjel: 18 °C

  • Péntek 23 °C Éjjel: 18 °C

  • Szombat 22 °C Éjjel: 16 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január: Nem ajánlott
  2. Február: Ideális
  3. Március: Kítűnő
  4. Április: Kítűnő
  5. Május: Kítűnő
  6. Június: Kítűnő
  7. Július: Kítűnő
  8. Augusztus: Kítűnő
  9. Szeptember: Kítűnő
  10. Október: Kítűnő
  11. November: Kítűnő
  12. December: Ideális

További szállások, amelyek érdekelhetik