Jana R.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.10.22 - 10.31. Értékelve: November 2024
Coral Hills Resort Értékelés: 4.5/5 Egyiptom, Marsa Alam
Ünnep 10.22. - 2024.10.31. nem váltotta be az elvárásaimat. Alig várom, hogy Egyiptomban fürödjek a tengerben és búvárkodhassak, mivel ottlétünk alatt állandóan fújt a szél, és a szállodából csak mólón keresztül lehet kijutni a tengerbe, a tengerben úszni nem lehetett. A tengerhez való hozzáférést a teljes tartózkodás alatt kétszer biztosították, körülbelül 1 órára, annak ellenére, hogy még mindig szeles volt az idő. Az időjárást senki nem tudja befolyásolni, ezt megértem, de az úszás még a szállodai medencékben sem volt kellemes. A szállodának 2 úszómedencéje van, ahol a víz meglehetősen hideg volt. Átlagos ételek, kis gyümölcsválaszték, tartózkodásonként egyszer banán, alkalmanként füge, többnyire rossz ízű zöld görögdinnye. Elég sok vendég volt az ebédlőben, és mégis gond volt az elegendő evőeszközzel és üvegáruval. Ami a felszolgált alkoholos és alkoholmentes italok minőségét illeti, minden túl édes volt, este kipróbáltuk a bort, elviselhetetlen volt. A legjobb ital a kínálatban a szifon volt. A férjemnek érkezéskor bélproblémái voltak, ezért az ülésen megkérdeztem a küldöttet, hogy meg tudja-e venni nekem az Antinal gyógyszert, nem volt gyógyszertár a szállodában, de nem volt hajlandó, ragaszkodott hozzá, hogy ez nem lehetséges, mennünk kell az orvosi rendelő a szállodában. Az első találkozáskor azt állította, hogy ne menjünk oda, drága, hívjuk fel a biztosítónkat, és ott adnak tanácsot, melyik orvosi rendelőbe menjünk. Szerencsére a baj nem tartott sokáig, és Ercefurylunk segítségével megoldódott. Még egy incidens, az utolsó napon a plasztik szobakártya visszaküldésekor a recepciós férfi közölte, hogy a kártya sérült (ugyanolyan állapotban volt, mint ahogyan megkaptuk), 10 dollár illetéket kért, vitatkoztunk. egy darabig végül fizettünk (a férj feltörte a kártyát), de nem tetszett neki a tízdolláros, amit fizettünk, nem tudom, hogy érvénytelen volt vagy sérült, a pénzt visszaadták nekünk a szállodában bolt, ahol vásároltunk. Így hát abbahagytuk a beszélgetést és elmentünk. Ez a szálloda volt a legrosszabb, amit Egyiptomban meglátogattunk, nem térek vissza ide.
Ünnep 10.22. - 2024.10.31. nem váltotta be az elvárásaimat. Alig várom, hogy Egyiptomban fürödjek a tengerben és búvárkodhassak, mivel ottlétünk alatt állandóan fújt a szél, és a szállodából csak mólón keresztül lehet kijutni a tengerbe, a tengerben úszni nem lehetett. A tengerhez való hozzáférést a teljes tartózkodás alatt kétszer biztosították, körülbelül 1 órára, annak ellenére, hogy még mindig szeles volt az idő. Az időjárást senki nem tudja befolyásolni, ezt megértem, de az úszás még a szállodai medencékben sem volt kellemes. A szállodának 2 úszómedencéje van, ahol a víz meglehetősen hideg volt. Átlagos ételek, kis gyümölcsválaszték, tartózkodásonként egyszer banán, alkalmanként füge, többnyire rossz ízű zöld görögdinnye. Elég sok vendég volt az ebédlőben, és mégis gond volt az elegendő evőeszközzel és üvegáruval. Ami a felszolgált alkoholos és alkoholmentes italok minőségét illeti, minden túl édes volt, este kipróbáltuk a bort, elviselhetetlen volt. A legjobb ital a kínálatban a szifon volt. A férjemnek érkezéskor bélproblémái voltak, ezért az ülésen megkérdeztem a küldöttet, hogy meg tudja-e venni nekem az Antinal gyógyszert, nem volt gyógyszertár a szállodában, de nem volt hajlandó, ragaszkodott hozzá, hogy ez nem lehetséges, mennünk kell az orvosi rendelő a szállodában. Az első találkozáskor azt állította, hogy ne menjünk oda, drága, hívjuk fel a biztosítónkat, és ott adnak tanácsot, melyik orvosi rendelőbe menjünk. Szerencsére a baj nem tartott sokáig, és Ercefurylunk segítségével megoldódott. Még egy incidens, az utolsó napon a plasztik szobakártya visszaküldésekor a recepciós férfi közölte, hogy a kártya sérült (ugyanolyan állapotban volt, mint ahogyan megkaptuk), 10 dollár illetéket kért, vitatkoztunk. egy darabig végül fizettünk (a férj feltörte a kártyát), de nem tetszett neki a tízdolláros, amit fizettünk, nem tudom, hogy érvénytelen volt vagy sérült, a pénzt visszaadták nekünk a szállodában bolt, ahol vásároltunk. Így hát abbahagytuk a beszélgetést és elmentünk. Ez a szálloda volt a legrosszabb, amit Egyiptomban meglátogattunk, nem térek vissza ide.
Elhelyezés
Szobák tiszták
Ellátás
Átlagos
Szállás szolgáltatások
Minden nap takarítás a szobában, a tengerparti bárokban kis ételválaszték és lassú kiszolgálás, ital rendelésekor először műanyag poharakat kellett begyűjtenie a szerviznek
Tengerpart
A strand elég tiszta volt, rengeteg napozóágy volt, talán azért, mert a tengerben nem lehetett úszni. Ha még egyszer Egyiptomba megyünk, ragaszkodunk a szabályzatunkhoz, egy öböllel rendelkező szálloda.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)