Romana D.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.10.23 - 10.29. Értékelve: November 2024
Los Olivos Értékelés: 3/5 Kanári-szigetek, Tenerife
A hely gyönyörű, az üdülő gyönyörű, a szállodai szolgáltatások átlag alattiak, a CK szolgáltatások erősen átlag alattiak. Alapvetően nem tudjuk, miért fizettünk CK-t, amikor az nem tett semmit nekünk. Miután megérkeztünk a célállomásra, találnunk kellett egy küldöttet, aki a kezünkbe ad egy borítékot, és megmondja annak a buszmegállónak a számát, amelyik elvisz minket a szállodába. A busz kirakott minket a csomagjainkkal a dombon, kb 250 m-re a szálloda felett, a sofőr azt mondta, hogy nem megy tovább, menjünk "le". Csak a repülőtér indulási idejét kérdeztük a delegálttól. Nagyon kellemetlen volt, mondta, hogy van QR kódunk a borítékban, hát keressük meg. Megtaláltuk. De a biztonság kedvéért újra felvettük a kapcsolatot a képviselővel, hogy megtudjuk, hogy a busz, amely a repülőtérre visz, felvesz-e minket a szállodába. Azt mondták nekünk, hogy nem, menjünk fel, "ahova a busz lerakott". Hogy röviden leírjuk, 10 perccel korábban voltunk ott, mint a tervezett időpont, és ott vártunk 30 percet. Senki nem vett fel minket. Saját költségünkön kellett taxizni. Amikor panaszt tettünk a Központi Bizottságnál a repülőtéren, az egyik küldött szó szerint nevetett rajtunk.
A hely gyönyörű, az üdülő gyönyörű, a szállodai szolgáltatások átlag alattiak, a CK szolgáltatások erősen átlag alattiak. Alapvetően nem tudjuk, miért fizettünk CK-t, amikor az nem tett semmit nekünk. Miután megérkeztünk a célállomásra, találnunk kellett egy küldöttet, aki a kezünkbe ad egy borítékot, és megmondja annak a buszmegállónak a számát, amelyik elvisz minket a szállodába. A busz kirakott minket a csomagjainkkal a dombon, kb 250 m-re a szálloda felett, a sofőr azt mondta, hogy nem megy tovább, menjünk "le". Csak a repülőtér indulási idejét kérdeztük a delegálttól. Nagyon kellemetlen volt, mondta, hogy van QR kódunk a borítékban, hát keressük meg. Megtaláltuk. De a biztonság kedvéért újra felvettük a kapcsolatot a képviselővel, hogy megtudjuk, hogy a busz, amely a repülőtérre visz, felvesz-e minket a szállodába. Azt mondták nekünk, hogy nem, menjünk fel, "ahova a busz lerakott". Hogy röviden leírjuk, 10 perccel korábban voltunk ott, mint a tervezett időpont, és ott vártunk 30 percet. Senki nem vett fel minket. Saját költségünkön kellett taxizni. Amikor panaszt tettünk a Központi Bizottságnál a repülőtéren, az egyik küldött szó szerint nevetett rajtunk.
Elhelyezés
A szállás átlagos, régebbi felszereltségű volt, főleg a fürdőszobában. A tisztaság is átlagos volt, és a napi takarítás csak az ágyfelrakásból és a szemétszállításból állt. Sajnos, amikor az összes törölköző cseréjét kértük, 2 törölközőt egyszer cseréltek a teljes tartózkodás alatt.
Ellátás
Nekünk ízlett az étel, csak mínuszként említem meg egymás után 3-szor ugyanazt a levest.
Szállás szolgáltatások
Rossz takarítás a szobákban, de tiszta a környéken. A medence étteremben a kiszolgálás vonakodó, érdektelen, lassú. Kifizettük az all inclusive-t, de gyakorlatilag lehetetlen volt bármit is enni az étteremben. Minden "nem működött" és minden probléma volt. Kávé, víz, sör,......, csak a pénzzel érkezőket szolgálták ki. Mit fizettünk az all inclusiveért? Nem kértünk semmi különöset, a szokásos italokat említettük.
Tengerpart
Közel, szép, viszonylag tiszta.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)