Célunk az volt, hogy kikapcsolódjunk és élvezzük a hangulatot, ami sikerült is. A számos nehézség ellenére sok élménnyel és pozitív hangulatban tértünk vissza. A továbbiakban nem választjuk ezt a szállodát egy esetleges későbbi kubai utazásunkhoz.
Elhelyezés
A jobb értékelések és a magasabb ár miatt választottuk ezt a szállodát. A teljes 16 napos tartózkodás alatt kisebb nehézségek kísértek bennünket. Az első dolog, ami meglepett, az az ágy volt, ahonnan a második lepedő hiányzott. Az ágyra egy alaplepedőt tettek, majd egy pihe-puha takarót (olyan, mint a LARISA-t), és az ágyra húzták. Hiányzott a második lepedő, amely a pihe-puha takarót leválasztaná, és többszöri sürgősségi hívás után sem szállították el hozzánk. Az volt a kellemetlen érzésünk, hogy olyan takaró alatt alszunk, ami alatt sok előttünk lévő vendég aludt már, és amit nem mostak ki rendszeresen (tisztátlan volt). A szobalányok soha nem cserélték le ezeket a takarókat, amikor vendéget cseréltek. Megkértük a küldöttet, hogy oldja meg ezt a problémát, de nem történt semmi. A teljes 16 nap alatt csak egy törölközőt (törölközőt) kaptunk a strandra és a szobára is. Szerencsére elhoztuk a sajátunkat és valaki ellopta az egyiket. A szoba légkondicionálását nem lehetett szabályozni, és két nap múlva elkezdett fűteni. A vészhelyzet után a javítását elvégezték. A szoba szép erkélyes és az erkélyajtó eredetileg szúnyoghálóval volt felszerelve, de sajnos a háló sok helyen elszakadt. A szállodai szoba jól felszerelt, de minden lépésnél látszik a karbantartás hiánya. A mosogató csaptelepe csöpögött, a wc ülőke nem megfelelően volt felszerelve, a tévé távirányítója megsérült, az ajtóban beszakadt a háló. Az első napon, miután elhagytuk a szobát, 3 órába telt, mire visszaértünk a szobába. Az ajtózár nem működött, és 3 alkalommal kellett a recepcióval foglalkoznom.
Ellátás
Az étel jó volt. A választék elegendő és változatos volt. Sok gyümölcs, zöldség és édesség. Hiányosságok, különösen az étkező elrendezésében. Hiányoztak az edények, néhány evőeszköz (kanalak és kiskanál). Nem lehet teát főzni, levest inni edényhiány miatt stb.
Szállás szolgáltatások
A szálloda gyakorlatilag semmilyen alapvető információval nem szolgál az új ügyfeleknek, mindenki maga dönti el, mit tud meg tartózkodása során. A szálloda vezetője mindent meg tud ígérni, de a tett megúszta. Vezetési szempontból a szálloda nem kielégítőnek minősíthető. még mindig a karbantartás hiányába ütközik. A fogadóteremben és az éttermekben a piszoárok egy része nem működik, a wc ajtaja nem zárható be, a csapok szivárognak stb. Az egyes épületek és a recepció közötti távolság jelentős, a bőröndök szállítására a szálloda elektromos kocsiját használják. Megrendeltük a bőröndök szállítását meghatározott időre, de természetesen nem érkezett meg. Másrészt a szálloda külső területei nagyon gondozottak. Gyönyörűek a kertek és a mindenhol jelenlévő kertészek munkája tökéletes. Az esti kulturális szórakozás is magasra értékelhető, minden este különböző színvonalas zenei előadásokat szerveznek. A szálloda bárjai és éttermei tökéletesen működnek. A személyzet barátságos, mosolygós és mindig készséges.
Tengerpart
A strand nem volt túl nagy és átlagosan tiszta. A vízbe lépés fokozatos volt, 2/3-a homokos. Egyharmadán a bejárat köves (korall)parton keresztül vezetett, nagyon nehéz volt a bejutás, főleg nagyobb hullámok mellett. Nagy hiány volt a kevés napozóágyból és napernyőből. Reggeli után a strandra érkezéskor egyetlen napozóágy sem volt elérhető. A napozóágyak nagy része el volt foglalva (törülközőkkel és különféle tárgyakkal) már kora reggel, vagy akár éjszaka is. Hasonló volt a helyzet az uszodában is. A teljes tartózkodás alatt (16 nap) kétszer kaptunk napozóágyat. Nyilvánvaló, hogy a szálloda nem fordít kellő figyelmet a strand területére. A napozóágyakért nem kell fizetni, de azok sem a legjobb állapotban.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra