HELYSZÍN: a Déli Atollon, FIHALHOHI szigetén; kb. 28 km-re Male repülőterétől, transzfer a Male repülőtérről motorcsónakkal (kb. 45 perc); az utolsó transzfer a szállodából a repülőtérre a kijelölt napon 14:30-kor.
STRAND: hotelowa, piaszczysta, korallzátony a part közelében, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki.
SZÁLLODA: háromcsillagos, 138 szoba két szintes épületekben, 12 villa, tágas lobby, 24 órás recepció, főétterem Palm Grove – büfé jellegű ételek, nemzetközi konyha, Blue Lagoon Bar – à la carte, snackek, desszertek, üdítők, Fishermans Bar – alkoholok, koktélok, üdítők, Beach Hut – alkoholok, koktélok, üdítők; ajándékbolt, pénzváltó; ingyenes vezeték nélküli internet; elfogadott hitelkártyák: Visa, MasterCard, Amex.
SZOBÁK: deluxe beach villa: 2 fős, kb. 27 m2, egyedi vezérlésű légkondicionálás, fürdőszoba (kád vagy zuhany, wc; hajszárító, kozmetikai készlet), vezeték nélküli internet, telefon, széf, kávé/tea készlet, minibár; terasz (asztal és székek);prémium tengerparti villa:2 fős, kb. 27 m2, felszereltség mint a deluxe tengerparti villában, plusz televízió; terasz (asztal és székek);water villa: : csak felnőtteknek (18+), 2 fős (1 pótágy lehetőséggel), kb. 37 m2, felszereltség mint a prémium tengerparti villában; terasz (asztal és székek), közvetlen kijárat a teraszról a tengerhez; szobák: prémium tengerparti villa és vízi villa felár ellenében.
SPORT ÉS SZÓRAKOZÁS: asztalitenisz, billiárd, csocsó, strandröplabda, tollaslabda; élő zene, karaoke; felár ellenében: Huvandhumaa spa központ: masszázsok és szépségápolási kezelések; búvárközpont, nem motoros vízi sportok a strandon.
ALL INCLUSIVE (felár ellenében): reggeli (7:30-09:30), ebéd (12:30-14:00), vacsora (19:30-21:30) büfé formájában a főétteremben; kávé, tea, üdítők és helyi alkoholos italok a kijelölt bárokban meghatározott időben; all inclusive karszalag viselése kötelező.
KAPCSOLAT: 0096/06642903, www.fihalhohi.com.mv
INGYENES:
A kínálatban megadott étkezési időpontok és a szálloda infrastruktúrájának egyes elemeinek működése szezonális, időjárási körülmények, vendégek kérései vagy vis maior miatt enyhe változásokon mehetnek keresztül, amelyekre a szálloda üzemeltetője nem tud hatással lenni.
*A szálloda hivatalos kategorizálására vonatkozó információ a bemutatott létesítmények leírásában található (a 'Szálloda' szekcióban), és az adott országban alkalmazott kategorizálással összhangban van. Minden ország saját kritériumait alkalmazza a meghatározott kategória odaítélésére. A www.itaka.pl oldalon és az utazási dokumentumokban bemutatott szállodai kategorizálás a szálloda színvonalának szubjektív értékelése. A fél csillag a hivatalos kategóriához képest túlárazott vagy alulértékelt kategóriát jelent.