Szállás Intercontinental

Értékelés: 5/5

Málta, St. Julian, St Julian's

Már 264 663 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Időpont tekintetében rugalmas? Döntsön a várható ár alapján!

Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.

Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.

Összes időpont

Szállásleírás

Elhelyezkedés:
Ez a kényelmes luxusszálloda St. Julian's szívében található. A szálloda privát strandja körülbelül 150 méterre található. A közvetlen közelben található a nyüzsgő "Paceville" szórakoztató negyed, ahol számos üzlet, klub, diszkó, étterem és bár található. Valletta repülőtere körülbelül 9 km-re található.

Berendezés:
Az elegáns házban összesen 451 szoba található, és egy előcsarnok recepcióval és lobby bárral, liftekkel, főétteremmel, a la carte éttermekkel, bárokkal és egy fedett medencével várja vendégeit.
Az egyéb szolgáltatások közé tartozik a tetőterasz tágas édesvizű medencével, a lenyűgöző panorámás kilátás és a napozóterasz. A nyugágyak, napernyők és törölközők a medencénél és a strandon is biztosítottak.

Szállás:
A DeLuxe szobák kényelmesen berendezettek, zuhanyzós fürdőszobával, hajszárítóval, fürdőköpennyel, légkondicionálóval, telefonnal, műholdas TV-vel, WLAN-nal, kávé/teafőzővel, minibárral (térítés ellenében), széffel és erkéllyel rendelkeznek. A superior szobák a 10. és a 15. emelet között helyezkednek el, azonos berendezéssel. Az Executive szobák megegyeznek a szabadidős szobákkal, és a DeLuxe szobákhoz hasonlóan felszereltek, de hozzáférést biztosítanak a társalgóhoz. Itt egy kis, exkluzív svédasztalos reggelit, napközben üdítőket, délután kávét/teát és harapnivalókat, valamint elsőbbségi be- és kijelentkezést kap. A lakosztályok tágasabbak, ugyanolyan felszereltséggel, mint a DeLuxe szobák, és belépést biztosítanak a Club InterContinental Lounge területére és annak 15. emeleti teraszára.

Étkezés:
Reggeli, félpanzió vagy teljes ellátás foglalható. A félpanziós ellátás svédasztalos reggelit és vacsorát tartalmaz. Teljes ellátás foglalása esetén svédasztalos ebédet is kapsz.

Sport/szórakoztatás:
Ingyenes: nagy fitneszterem, fedett medence, gőzfürdő és szauna. Térítés ellenében: bowling, squash és masszázsok a wellness központban.

Gyermekek:
Gyermekanimáció (2-12 éves korig/angolul beszél).

Green Tax Málta:
Adó a fenntartható turizmusért - Felhívjuk figyelmét, hogy 2016. június 1-től ökoadó (Ökotax) kerül felszámításra. Az adót az utazás ára nem tartalmazza, azt az ügyfélnek közvetlenül a szállodában kell megfizetnie. A 18 év alatti utazók mentesülnek az adó alól.

Az adó összege személyenként/éjszakánként 0,50 euró, és tartózkodásonként maximum 5,00 euró lehet az összes máltai szigeten.

(változni fog)

Fontos információ:
Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a szállodai létesítményekre, kültéri létesítményekre, vendéglátó-ipari szolgáltatásokra és tevékenységekre gyakorolt hatások, például világjárvány esetén, de a be- és kilépés korlátozása és a helyi előírások általános betartása sem zárható ki bármikor.

Megjegyzés csomagtúrákhoz (repülőjegy+szálloda):
Felhívjuk figyelmét, hogy a lefoglalt légitársaság poggyászszabályaira és fedélzeti ellátására vonatkozó információink, valamint a belépési szabályok, az úti cél és a speciális információk az Ön utazási szerződésének részét képezik. Ezt az információt megtalálhatja az interneten: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Információ - Bejelentkezési díjak

Felhívjuk figyelmét, hogy a következő légitársaságoknál online kell bejelentkezni, ellenkező esetben további költségek merülnek fel a repülőtéri bejelentkezéskor. Az online check-in időpontok és díjak a repülőtéren személyenként/gyermekenként a következők: Sun Express online check-in legkorábban 36 órával és legkésőbb 3,5 órával az indulás előtt, ellenkező esetben 5,00 €; Eurowings online bejelentkezés legkorábban 72 órával, de legkésőbb 3 órával az indulás előtt, egyébként 15 €; TuiFly online bejelentkezés legkorábban 48 órával és legkésőbb 5 órával az indulás előtt, ellenkező esetben 25 €; Ryanair online check-in plusz előzetes ellenőrzés, ha szükségeslegkorábban 24 órával és legkésőbb 2 órával az indulás előtt, ellenkező esetben 55 €.

Megjegyzés a szoba foglaltságáról:
Felhívjuk figyelmét, hogy ha egy kétágyas szobát foglal több pótággyal, akkor a szoba hasznos területe csökken. Ezért azt javasoljuk, hogy amennyiben elérhető, foglaljon közvetlenül egy vagy több szobából álló családi szobát, az adott szálloda elérhetőségétől és ajánlataitól függően. Ezenkívül az ágyak mérete a szállodai bútorok regionális jellemzőitől függ.

 

Egy jegyzet:
Korlátozott mobilitás

Felhívjuk figyelmét, hogy utazási csomagjaink általában nem alkalmasak mozgássérültek számára, kivéve, ha a termékleírásban másként szerepel, de az alkalmasságról kérésre szívesen adunk részletesebb tájékoztatást az Ön igényeinek figyelembevételével.
Lage:
Das komfortable Luxushotel liegt im Herzen von St. Julian‘s. Der private Strandabschnitt des Hotels ist ca. 150 m entfernt. In unmittelbarer Nähe befindet sich das pulsierende Vergnügungsviertel „Paceville“, wo Sie zahlreiche Einkaufsmöglichkeiten, Clubs, Diskotheken, Restaurants und Bars finden. Den Flughafen von Valletta erreichen Sie nach ca. 9 km.

Ausstattung:
Das elegante Haus verfügt über insgesamt 451 Zimmer und bietet Ihnen eine Empfangshalle mit Rezeption und Lobbybar, Lifte, Hauptrestaurant, a-la-carte Restaurants, Bars und ein Hallenbad.
Zu den weiteren Annehmlichkeiten zählen eine Dachterrasse mit großzügig angelegtem Süßwasser-Swimmingpool, herrlichem Panoramablick und Sonnenterrasse. Liegen, Schirme und Badetücher sind am Pool und am Strand inklusive.

Unterbringung:
Die DeLuxe-Zimmer sind komfortabel ausgestattet und verfügen über Bad mit Dusche/WC, Föhn, Bademäntel, Klimaanlage, Telefon, Sat.-TV, WLAN, Kaffee-/Teezubereitungsmöglichkeit, Minibar (gegen Gebühr), Safe und Balkon. Die SuperiorZimmer sind bei gleicher Ausstattung auf den Etagen 10 bis 15 gelegen. Die Executive-Zimmer entsprechen den Leisure-Zimmern und sind ausgestattet wie die DeLuxe-Zimmer, bieten jedoch Zugang zu einer Lounge. Hier erhalten Sie ein kleines, exklusives Frühstücksbuffet, tagsüber Softgetränke, nachmittags Kaffee/Tee und Snacks sowie einen bevorzugten Check-In und Check-Out. Die Suiten sind bei gleicher Ausstattung wie die DeLuxe-Zimmer geräumiger und bieten Zugang zur Club InterContinental Lounge und der dazugehörigen Terrasse im 15. Stock.

Verpflegung:
Frühstück, Halbpension oder Vollpension buchbar. Halbpension beinhaltet Frühstück und Abendessen in Buffetform. Bei Buchung von Vollpension erhalten Sie zusätzlich das Mittagessen in Buffetform.

Sport/Unterhaltung:
Ohne Gebühr: Großes Fitnesscenter, Hallenbad, Dampfbad und Sauna. Gegen Gebühr: Bowling, Squash und Massagen im Wellness-Center.

Kinder:
Kinderanimation (2 - 12 Jahre/englischsprachig).

Ökosteuer Malta:
Steuer für nachhaltigen Tourismus - Bitte beachten Sie, dass ab dem 01.06.2016 eine Ökosteuer (Ecotax) erhoben wird. Die Steuer ist nicht im Reisepreis enthalten und ist vom Kunden direkt vor Ort im Hotel zu entrichten. Reisende bis 18 Jahre sind von der Steuer befreit.

Die Höhe der Steuer beträgt 0,50€ pro Person/Nacht und kann maximal 5,00€ pro Aufenthalt auf allen maltesischen Inseln betragen.

(Änderungen vorbehalten)

Wichtige Informationen:
Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass Auswirkungen auf Hoteleinrichtungen, Außenanlagen, Verpflegungsleistungen und Aktivitäten bspw. im Pandemiefall, aber auch Einschränkungen bei der Einreise/Ausreise sowie allgemeine Einhaltungen von  Bestimmungen vor Ort zu keiner Zeit ausgeschlossen sind.

Hinweis für Pauschalreisen (Flug+Hotel):
Bitte beachten Sie, dass unsere Informationen über Gepäckbestimmungen und Bordverpflegung Ihrer gebuchten Fluggesellschaft sowie Einreisebestimmungen, Zielgebiets- und Sonderinformationen Bestandteil Ihres Reisevertrages sind. Sie finden diese Informationen im Internet unter: LMX Flug- und Zielgebietsinformationen (http://www.lmx.info).

Info - Check-In Gebühren

Es wird darauf hingewiesen, dass bei folgenden Fluggesellschaften ein Online-Check-In vorzunehmen ist, da ansonsten zusätzliche Kosten für einen Check In am Flughafen anfallen. Die Online Check-In Zeiten und Gebühren am Flughafen pro Person/Kind sind wie folgt: Sun Express Online Check-In frühestens 36 Stunden und spätestens 3,5 Stunden vor Abflug, ansonsten € 5,00 ; Eurowings Online Check-In frühestens 72 Stunden und spätestens 3 Stunden vor Abflug, ansonsten € 15 ; TuiFly Online Check-In frühestens 48 Stunden und spätestens 5 Stunden vor Abflug, ansonsten € 25 ; Ryanair Online Check-In ggf. zuzüglich einer vorherigen Verifizierung frühestens 24 Stunden und spätestens 2 Stunden vor Abflug, ansonsten € 55.

Hinweis zu Zimmerbelegungen:
Bitte beachten Sie, dass sich bei einer Belegung im Doppelzimmer mit mehreren Zustellbetten die Nutzfläche der Räumlichkeiten verkleinert. Wir empfehlen Ihnen daher, sofern verfügbar, direkt ein Familienzimmer bestehend aus einem Raum oder aus mehreren Räumen, je nach Verfügbarkeit und Angebot des jeweiligen Hotels, zu buchen. Weiterhin ist die Größe der zur Verfügung gestellten Betten abhängig von den jeweiligen regionalen Besonderheiten der Hotelmöblierung.

 

Hinweis:
Eingeschränkte Mobilität

Bitte beachten Sie, dass unsere Pauschalreisen im Allgemeinen nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind, sofern die Produktbeschreibung hierzu keine abweichenden Angaben enthält.Gerne lassen wir Ihnen aber auf Verlangen genauere Informationen über eine solche Eignung unter Berücksichtigung Ihrer Bedürfnisse zukommen.

Szállásleírás

Szállás szolgáltatások

  • Távolság a tengerparttól a tengerparttól 150 m
  • Klimatizált Klimatizált igen
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Beltéri medence Beltéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél, Ingyenes nyugágy és napernyő használat a strandon Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Tenisz Tenisz igen
  • Golf Golf igen
  • Fitness és edzőterem Fitness és edzőterem igen
  • Bowling Bowling igen
  • Étterem Étterem igen
  • Kávézó Kávézó igen
  • Non-stop recepció Non-stop recepció igen

Szállásértékelés

Elfogadható (3 értékelés alapján)

Invia értékelési arány 2,5 / 5

Elhelyezés 2,4 / 5

Ellátás 2,9 / 5

Környék 2,7 / 5

Részvételi díj 2,2 / 5

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Málta 469 értékelt szállásai közül a 82. legjobb

Aleksandra O.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2023.08.06 - 08.12. Értékelve: Augusztus 2023

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

Szuper extra nyaralás!

Szuper extra nyaralás!

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
Egy igazán csúcsminőségű szálloda! Egy világklasszis kapus pihent ott nálunk!

Ellátás
Szuper ételek, olyan változatosak, hogy lehetetlen mindent kipróbálni!

Szállás szolgáltatások
Bomba szállodai medencék! Látnivalók gyerekeknek, közel a strandhoz. Egyszerűen paradicsom!

Tengerpart
Tiszta strand, nagyon közel a szállodához, privát. elképesztő????

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Alejandra D.

Szállásértékelések 0,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2022.07.06 - 07.13. Értékelve: Július 2022

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

Elhelyezés 0,5 / 5

Ellátás 1,5 / 5

Környék 1,0 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
Szörnyű, nem felel meg a leírásnak/sem egy 5*-os szálloda színvonalának

Ellátás
Kis kínálat, viszonylag jó a reggeli (de a szobafelminősítéshez nem a szálloda klasszikus éttermében, hanem a lounge-ban reggeliztünk, csak kiválasztott vendégeknek, a "deluxe" foglalásban szereplő reggelit nem tudjuk értékelni szoba)

Szállás szolgáltatások
Szörnyű, napágyak 200 €-ért a medence mellett, szobaszerviz = vagy nem kapod meg a megrendelt terméket, vagy 40 perces késéssel kapod meg. A szállodában nem minden alkalmazott tudja, hogyan kell bánni a vendégekkel, ebben a szezonban elég sok diák van ott

Tengerpart
A strand kicsi, a teljesen jelentéktelen "magánstrand", ami állítólag a szállodához tartozik, a nyilvános strandon van, csak bambusz kerítés választja el, de ott tényleg van elég ember, ez biztosan nem egy privát strand csak a szálloda vendégei számára. A strand kicsi és rendkívül zsúfolt.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Értékelések szűrése

Aleksandra O.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2023.08.06 - 08.12. Értékelve: Augusztus 2023

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

Szuper extra nyaralás!

Szuper extra nyaralás!

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
Egy igazán csúcsminőségű szálloda! Egy világklasszis kapus pihent ott nálunk!

Ellátás
Szuper ételek, olyan változatosak, hogy lehetetlen mindent kipróbálni!

Szállás szolgáltatások
Bomba szállodai medencék! Látnivalók gyerekeknek, közel a strandhoz. Egyszerűen paradicsom!

Tengerpart
Tiszta strand, nagyon közel a szállodához, privát. elképesztő????

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Alejandra D.

Szállásértékelések 0,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2022.07.06 - 07.13. Értékelve: Július 2022

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

Elhelyezés 0,5 / 5

Ellátás 1,5 / 5

Környék 1,0 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
Szörnyű, nem felel meg a leírásnak/sem egy 5*-os szálloda színvonalának

Ellátás
Kis kínálat, viszonylag jó a reggeli (de a szobafelminősítéshez nem a szálloda klasszikus éttermében, hanem a lounge-ban reggeliztünk, csak kiválasztott vendégeknek, a "deluxe" foglalásban szereplő reggelit nem tudjuk értékelni szoba)

Szállás szolgáltatások
Szörnyű, napágyak 200 €-ért a medence mellett, szobaszerviz = vagy nem kapod meg a megrendelt terméket, vagy 40 perces késéssel kapod meg. A szállodában nem minden alkalmazott tudja, hogyan kell bánni a vendégekkel, ebben a szezonban elég sok diák van ott

Tengerpart
A strand kicsi, a teljesen jelentéktelen "magánstrand", ami állítólag a szállodához tartozik, a nyilvános strandon van, csak bambusz kerítés választja el, de ott tényleg van elég ember, ez biztosan nem egy privát strand csak a szálloda vendégei számára. A strand kicsi és rendkívül zsúfolt.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.

+36 1 501 5631

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 20 °C Éjjel: 18 °C

  • Levegő hőmérséklet 20 °C

  • Vízhőmérséklet 22 °C

Következő napok várható időjárása

  • Holnap 20 °C Éjjel: 19 °C

  • Péntek 21 °C Éjjel: 18 °C

  • Szombat 20 °C Éjjel: 17 °C

  • Vasárnap 17 °C Éjjel: 14 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január: Nem ajánlott
  2. Február: Nem ajánlott
  3. Március: Nem ajánlott
  4. Április: Nem ajánlott
  5. Május: Ideális
  6. Június: Kítűnő
  7. Július: Kítűnő
  8. Augusztus: Kítűnő
  9. Szeptember: Kítűnő
  10. Október: Ideális
  11. November: Nem ajánlott
  12. December: Nem ajánlott

További szállások, amelyek érdekelhetik