A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.