Miloslav D.
Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.08.18 - 08.25. Értékelve: Szeptember 2024
4R Miramar Értékelés: 3/5 Spanyolország, Costa Dorada
átlag alatti, a személyzet fáradt benyomást keltett, és nem érdeklődött az ügyfél iránt.
átlag alatti, a személyzet fáradt benyomást keltett, és nem érdeklődött az ügyfél iránt.
Elhelyezés
a szállás minősége és tisztasága ebben a szállodában meglehetősen átlagos volt. Az átriumra néző szobákból azonban a légkondicionáló rendszerre és az átrium minimedencéjére volt kilátás. Ami még rosszabb, a klímarendszer egész 24 órában zúgott, így csukott ajtó mellett sem volt szó nyugodt alvásról.
Ellátás
Úgy készült, hogy a személyzet nyilvánvalóan nem érdekelte az étel elkészítését. A minőség az átlagos szlovákiai iskolai étkezdéhez volt hasonlítható. A konyhából az ebédlőbe, de a szálloda recepciójára és a liftbe is eltartott irreális szag. A korai reggeli induláskor teljes fiaskó volt. Kapható volt pár előző napi száraz péksütemény és pár főtt tojás. Se vaj, se sajt, se kávé, se tea... SEMMI. (lásd a fotókat).
Szállás szolgáltatások
A személyzet hajlandósága elég gyenge volt, néha nem is találtunk senkit. Az "Ultra All inclusive" program kínálata nagy csalódást okozott (a kevert italok közül például kettő is volt kapható, az egyik alkoholmentes). Ha legalább egy tisztességes kávéra vágytunk, inkább a szálloda melletti kávézóba mentünk. A szállodában pl. egyáltalán nem tudtak tanácsot adni, hol lehet jet-skit bérelni. Egészen máshogy értesültünk a szállodán kívül (a kikötőben vannak).
Tengerpart
nagyon széles homok, meglehetősen fokozatos vízbe kerüléssel, Horvátországhoz képest elég rossz. De rendszeresen voltak szép hullámok, amiben lehetett "megőrülni". De a strandon nem működött az "Ultra All inclusive program", mindent meg kellett venni.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)