Klaudia K.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2024.07.27 - 08.03. Értékelve: Augusztus 2024
Anjelique Resort & Spa Értékelés: 5/5 Törökország, Alanya
Szörnyű élmény: Inkább állatkert, mint all-inclusive. A szállodavezetés a minimumot megteszi, hogy minden működjön. Még miután beszéltem velük a hőmérsékletről, az étel még mindig nem volt meleg, és az egész családom rettenetesen rosszul lett. Ez nem egyedi eset, hiszen más vendégekkel is találkoztunk ugyanilyen problémával. A recepció személyzete csak oroszul és törökül beszél, és egyáltalán nem segítőkész. Az utazási iroda nem segített, mert folyton ugyanazokat a kifogásokat hajtogatták, hogy ők csak közvetítők, és megadták a helyi számokat a lakónknak, aki soha nem jelent meg köszönteni, pedig minden nap vártuk őket, és nem válaszol semmilyen WhatsApp üzenetre, mert csak törökül beszélnek. A medence el van merülve klórban, az alkohol pedig a legrosszabb. Az első napon késve érkeztünk meg a repülőjárat késése miatt, és 3 órát kellett várni 2 éhes kisgyerekkel az "éjféli büfére", amely csak egy tál sajtból, hideg kenyérből és hideg levesből állt, ami egyenesen konzervből ízlett. Amikor elmagyaráztuk, hogy ez egy nagy szálloda, és ha tudnak nekünk adni valamit, hogy a gyerek még egy almát is megehessen, nemet mondtak, és azt javasolták, hogy rendeljünk egy pizzát a mi költségünkön. a személyi igazolványunkat is az asztalon hagyták, hogy mindenki lássa, amikor megkérték, hogy tegyék el a magán iratainkat, a recepciós dühösnek tűnt, és csak hajtogatta a papírt. Nulla empátia és ügyfélszolgálat minden oldalról. Az utazási iroda teljes kudarca, aki semmi mást nem tesz, mint hogy számokat küldjön azoknak, akik nem válaszolnak, és a szálloda, aki a minimumot megteszi, hogy nyitva tartsa az ajtókat. Hagyja ki az irodát és a Hotel Angelique-et, és költse el pénzét ott, ahol vendégként kezelik, nem úgy, mint egy állatkertben.
Szörnyű élmény: Inkább állatkert, mint all-inclusive. A szállodavezetés a minimumot megteszi, hogy minden működjön. Még miután beszéltem velük a hőmérsékletről, az étel még mindig nem volt meleg, és az egész családom rettenetesen rosszul lett. Ez nem egyedi eset, hiszen más vendégekkel is találkoztunk ugyanilyen problémával. A recepció személyzete csak oroszul és törökül beszél, és egyáltalán nem segítőkész. Az utazási iroda nem segített, mert folyton ugyanazokat a kifogásokat hajtogatták, hogy ők csak közvetítők, és megadták a helyi számokat a lakónknak, aki soha nem jelent meg köszönteni, pedig minden nap vártuk őket, és nem válaszol semmilyen WhatsApp üzenetre, mert csak törökül beszélnek. A medence el van merülve klórban, az alkohol pedig a legrosszabb. Az első napon késve érkeztünk meg a repülőjárat késése miatt, és 3 órát kellett várni 2 éhes kisgyerekkel az "éjféli büfére", amely csak egy tál sajtból, hideg kenyérből és hideg levesből állt, ami egyenesen konzervből ízlett. Amikor elmagyaráztuk, hogy ez egy nagy szálloda, és ha tudnak nekünk adni valamit, hogy a gyerek még egy almát is megehessen, nemet mondtak, és azt javasolták, hogy rendeljünk egy pizzát a mi költségünkön. a személyi igazolványunkat is az asztalon hagyták, hogy mindenki lássa, amikor megkérték, hogy tegyék el a magán iratainkat, a recepciós dühösnek tűnt, és csak hajtogatta a papírt. Nulla empátia és ügyfélszolgálat minden oldalról. Az utazási iroda teljes kudarca, aki semmi mást nem tesz, mint hogy számokat küldjön azoknak, akik nem válaszolnak, és a szálloda, aki a minimumot megteszi, hogy nyitva tartsa az ajtókat. Hagyja ki az irodát és a Hotel Angelique-et, és költse el pénzét ott, ahol vendégként kezelik, nem úgy, mint egy állatkertben.
Elhelyezés
A szoba kicsi volt és furcsa szaga volt, az egyik ágy eltörött, és soha nem javították. Az első éjszaka törölközőn kellett aludnunk, mert nem készítették elő a szobánkat
Ellátás
Hosszú sorok, ismétlődő ételek és az élelmiszer minőségellenőrzés hiánya, mivel az ételek gyakran hidegek voltak, korán főzték és melegítés nélkül tartották, ami betegségekhez vezetett a családomban. Maradjon távol, ha gyerekei vannak. 3 napot töltöttünk ágyban.
Szállás szolgáltatások
A fogadtatás talán a legrosszabb, amit valaha láttam. Nulla empátia a vendégek iránt, szervezetlen és semmit sem tud megjavítani, a vezetőség tisztában van ezzel, és megígéri, hogy mindent megjavít, és nem tesz mást, mint ingyenes internetet kínál a szobában, amikor panaszkodnak. A személyzet többi tagja kedves volt, de csak törökül, egy kicsit oroszul és németül beszélnek
Tengerpart
Kicsit erősek voltak a hullámok és kicsi a strand, de azért szép volt.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)