Olga D.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.08.28 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2024
Grand Okan Értékelés: 4/5 Törökország, Alanya
Az általános benyomásom a nyaralásról kínos. Alanyában szép volt, de: Nem az első kóddal jelentkeztünk be, az utazási iroda küldött egy másikat, majd a bejelentkezés az utasítások szerint gond nélkül ment, két e-mail jött egymás után a jegyekkel , majd a foglalást megerősítő e-mail. Érkezéskor a reptér előtti területen találtunk egy kioszkot a CK-val, egy kellemes és kényelmes edző vitt el minket a szállodába. Megjegyzendő, hogy az út a szállodáig több mint két órát vesz igénybe (egyik megállóval egy másik szállodában, amikor a másik pár szállt le). egy e-mailt. Egymás után 6 email érkezett a légitársaságtól (jegyek és foglalás visszaigazolás), az utolsó email az indulás napján hajnali két óra után érkezett a foglalás törlésével! (2.40-kor indult a repülőtérre). Nem vettem észre, így békében indultunk ki a reptérre. A check-in terembe érve azt olvastuk, hogy a Sun Express légitársaság a 120-131-es pultnál található. A legközelebbinél álltunk, a 131-esnél. Aki már bejelentkezett online, az a 120-125-ös pultot használhatja. csak poggyászfeladásra használják, és sokkal gyorsabb, mint később megtudtuk. Amikor ránk került a sor, a pultos közölte velünk, hogy a gépen már mások foglaltak helyet, és átküldött minket a folyosón, ahol két légitársaság pultja volt. Azt mondta, FUSSEN, nincs vesztegetni való idő. A lányom futott, én pedig húztam mögötte a bőröndöket. Miután az ablak mögötti hölgy megoldotta az előttünk ülő utas problémáját és meghallgatta a problémánkat, azonnal küldött a 117-es pultra, a felügyelőhöz. Ismét átrohantunk a folyosón, majd idegesen vártuk, hogy szabaddá váljon a pult. A pult mögött álló hölgy végül felhívott valakit, közölte, hogy van még hely a gépen, és kinyomtatta a jegyeinket. A bőröndeinket szó szerint másodpercekkel a poggyászátvétel lezárása előtt adtuk le. Aztán sorban álltunk a vámon. Gyorsan átmentünk a biztonsági kereten, átfutottuk a vámmentes zónát és 7 órakor értünk a kapuhoz. Az indulásnak 7.20-kor kellett volna lennie, szerencsére fél órát késett a gép.
Az általános benyomásom a nyaralásról kínos. Alanyában szép volt, de: Nem az első kóddal jelentkeztünk be, az utazási iroda küldött egy másikat, majd a bejelentkezés az utasítások szerint gond nélkül ment, két e-mail jött egymás után a jegyekkel , majd a foglalást megerősítő e-mail. Érkezéskor a reptér előtti területen találtunk egy kioszkot a CK-val, egy kellemes és kényelmes edző vitt el minket a szállodába. Megjegyzendő, hogy az út a szállodáig több mint két órát vesz igénybe (egyik megállóval egy másik szállodában, amikor a másik pár szállt le). egy e-mailt. Egymás után 6 email érkezett a légitársaságtól (jegyek és foglalás visszaigazolás), az utolsó email az indulás napján hajnali két óra után érkezett a foglalás törlésével! (2.40-kor indult a repülőtérre). Nem vettem észre, így békében indultunk ki a reptérre. A check-in terembe érve azt olvastuk, hogy a Sun Express légitársaság a 120-131-es pultnál található. A legközelebbinél álltunk, a 131-esnél. Aki már bejelentkezett online, az a 120-125-ös pultot használhatja. csak poggyászfeladásra használják, és sokkal gyorsabb, mint később megtudtuk. Amikor ránk került a sor, a pultos közölte velünk, hogy a gépen már mások foglaltak helyet, és átküldött minket a folyosón, ahol két légitársaság pultja volt. Azt mondta, FUSSEN, nincs vesztegetni való idő. A lányom futott, én pedig húztam mögötte a bőröndöket. Miután az ablak mögötti hölgy megoldotta az előttünk ülő utas problémáját és meghallgatta a problémánkat, azonnal küldött a 117-es pultra, a felügyelőhöz. Ismét átrohantunk a folyosón, majd idegesen vártuk, hogy szabaddá váljon a pult. A pult mögött álló hölgy végül felhívott valakit, közölte, hogy van még hely a gépen, és kinyomtatta a jegyeinket. A bőröndeinket szó szerint másodpercekkel a poggyászátvétel lezárása előtt adtuk le. Aztán sorban álltunk a vámon. Gyorsan átmentünk a biztonsági kereten, átfutottuk a vámmentes zónát és 7 órakor értünk a kapuhoz. Az indulásnak 7.20-kor kellett volna lennie, szerencsére fél órát késett a gép.
Elhelyezés
A szállodába érkezés után (22 órakor) nagyon megörültem a késői vacsora ajánlatnak, amit örömmel elfogadtunk. Az első emeleten kaptunk egy szobát, és amint reggel megtudtam, a tenger körülbelül 1°-os szögben besütött a fák között. Számomra ezért értelmetlen a legdrágább tengerre néző szobát megvenni (vagy borravalót adni a recepción :). Kellemetlen felfedezés jött a fürdőszoba használat után, amikor rájöttem, hogy a mosdókagyló melletti törölköző egyik oldala nedves. Amikor megtudtam, hogy a másik is vizes, kellemetlen érzésem támadt, de útközben elfáradtunk és elmentünk aludni. Éjszaka tudatosult bennem az egész, amikor lecsuktam a wc ülőke fedelét és mögötte találtam egy papírvirágot, amit a szobalány elhelyez a fürdőszobában, hogy a vendég lássa, hogy csak neki takarítják. Ezért volt csak maradék wc papírunk! A szobánkat, főleg a WC-t nagyon sokan használták érkezésünk előtt!!! Reggel a szobalány törölközőt cserélt és kitakarítottam, de nem tudtam megszabadulni a kellemetlen érzéstől.
Ellátás
A konyha kiváló volt, sok saláta, vacsorára több fazék étel, baromfi, hal, gyros, diétás ételek, vegetáriánus, nyolcféle gyümölcs és sok finom desszert, sütemény. Vacsorára felárat fizettünk a szénsavas vízért (0,25 literes pohárral hoznak) 55 líráért vagy 1,5 literes palackozott vízért 70 líráért. Reggelire sós és édes, aszalt gyümölcs, többféle sajt, zöldség, finom friss palacsinta és omlett.
Szállás szolgáltatások
A WIFI mindenhol erős, még a strandon is, ami nagyon szép volt.
Tengerpart
A strand egyirányú helyi úton volt megközelíthető, napozóágy napernyővel közvetlenül a strandon 280 líráért, vagy a recepción napi 140 líráért vásárolható. A tenger bejárata meglehetősen meredek, a parttól nem lehet 5 méterrel megközelíteni. A strand durva homokos, vízicipő nem szükséges.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)