Egy hónapra előre lefoglaltuk, hogy ne fogyjon el a szálloda. Érkezésünk előtt egy héttel felhívtak minket a szállodából, hogy tényleg megérkezünk-e, amivel megerősítettem, hogy tényleg számíthatnak ránk. Az Úr beleegyezett, hogy békességet biztosít számunkra. Kétórás utazás után a szállodába a recepciós hölgy közölte velünk, hogy változás van, nincs szobájuk nekünk, és ők maguk választottak másik szállodát, ahová menjünk, mert nem akarnak. t visszafizetjük a pénzünket. Megérkezésünk előtt pimaszul elvették a pénzt, pedig már tudták, hogy nem lesz szobájuk. Parkolhattunk ennél a szállodánál, de máshol laktunk, így minden nap fel kellett vánszorognunk a dombra az autóért. Felhívtuk az összes számot, ami a weboldalon található, senki nem tudott felvenni a telefont, így újra személyesen kellett odamennünk, hogy a szálloda vezetősége elmagyarázza nekünk, mert természetesen a recepciós nem felelős, és szerettük volna vissza a pénzt, mert mi magunk akartunk másik szállodát választani. Valójában nem is tudtak arról, hogy megmozdultunk, és folyton valami utazási irodához utaltak, amelyik állítólag a foglalást intézte, így még számlát sem kaptunk, ismét CK-ra hivatkozva. Amikor végre beszéltem valakivel a vezetőségtől, a hölgy csak durván közölte velünk, hogy nem adja vissza a pénzt, mert kifizettük a Bookingnak (de erre a szállodára!), és nem kínált megoldást. Ráadásul az új szállodában megtudtuk, hogy mi legalább három pár voltunk, akikkel ezt megtették. A szállodavezetésnek át kell gondolnia, hogyan bánik az ügyfelekkel. Először lefoglalnak neked egy szobát, de ha valaki felhívja, aki több pénzt hagy az eljárásokra, akkor máshova költöztetik a szállásodat, nincs tisztességük felhívni és lemondani a tartózkodást, főleg gyorsan felveszik a pénzt, így nem veszítik el. BIZTOSAN NEM AJÁNLOM EZT A SZÁLLODÁT, ÉS REMÉLEM, LESZ TÖBB PANASZ, ÉS VALAKI KEZELÉS EZZEL. Foglalkozni fogok továbbra is a foglalással és az ügyvéddel. Az egyetlen plusz a kedves recepciós volt, de sajnos ez nem mentette meg az általános horrort.