Remélem nem élek át még egyszer ilyen nyaralást. 1. A Ryanair a járat felénél késleltette a poggyászt, és 2 órát kellett állnunk a poggyászkiadó soron a repülőtéren, hogy jelentsük. Csak késő este kaptam visszaigazolást e-mailben egy PIR számmal. 2. A késés következtében fél napot kellett az alapvető dolgok bevásárlásával töltenünk (higiénia, ruha,...) és fejfedő nélkül (ami a poggyászban volt) égési/hőgutát kapott egy utastársunk. és hátfájást kaptam, amitől 3 napig beteg voltam. 3. A szállodai szolgáltatások nem feleltek meg a 4 csillagos színvonalnak 4. Kiraboltak minket az utolsó napon a strandon. Feljelentették a helyi rendőrségen, és a rendőrségi jelentés is elérhető.
Elhelyezés
A szálloda nem felel meg a 4 csillagos színvonalnak. 1. A Ryanair késleltette a poggyászomat. Elérkezett a másnap délután és a szálloda csak a !room telefonon keresett meg! miközben tudta az email címemet és a cseh telefonszámomat. 2. A kaja nem volt rossz, de a Gran Canaria Suite szállodához képest (szintén az Invii-n keresztül) az átlag alatti volt. Mindkettőnek 4 csillaga van. 3. Vacsora közben élő csótányokra bukkantunk közvetlenül a vendégeknek szánt edényekben. 4. A szállodában 3 lift volt. Egyiknél sem volt ugyanaz a számlap. Az étteremnek szánt -1 gomb minden számlapon más-más helyen volt, és nem lehetett többször megnyomni mind a 3 liftben. Többször, erősen és hosszan nyomtuk a gombot, de nem aktiválódott. A gombok hibásak voltak. -1-ben nem volt lépcső az étterembe, így gyakran az egész panelházat körbe kellett járnunk, hogy az étterem belső tömb felé tájolt kertjéből hozzuk el ételeinket, és az épületet összekötő lépcsőn keresztül lehetett megközelíteni. belső tömb és a külső nyilvános épületrész. 5. Utolsó előtti napon kiraboltak minket a strandon (pénzt, 2 mobiltelefont, bankkártyát, hátizsákot loptak el), és a szálloda kifejezetten megtagadta a segítségünket, miután segélykérést kértek. Nem engedte, hogy felhívjuk Csehországot, nem mondta meg, hol van ez a lehetőség. Még azt a rendőrt is meglepte ez az elutasítás, aki velünk együtt írta a lopási feljelentést a rendőrkapitányságon. 6. Az utolsó előtti napon (a lopás után) elmentünk az utolsó vacsorára és kiderült, hogy az évszakváltás miatt fél órával eltolódott. Ezt az információt sem kaptuk meg senkitől - pl. érkezéskor, hogy az időváltozás a mi tartózkodásunk alatt megtörténik. 7. Az indulás napján ébresztőt rendeltünk a szobatelefonon (ellopták a mobiltelefonjainkat). A szálloda szolgáltatása nem túl pontos, és 15 perccel később felébresztett minket. A lopáson kívül ezek mind apróságnak tűnő dolgok, de ha minden nap történik veled valami csótány, liftgomb (ismételten!! reggelire és vacsorára), késői vacsora, VENDÉG SEGÍTÉSÉNEK MEGTAGADÁSA LOPÁSBAN, Rossz általános benyomást kelt egy szállodáról, hogy Ön nem érdemli meg a 4 csillagot. Az egyetlen dicséret a vendéglátó személyzetnek - kedvesek és befogadóak.
Ellátás
2. A kaja nem volt rossz, de a Gran Canaria Suite szállodához képest (szintén CA-n keresztül) eléggé az átlag alatt volt. Mindkettőnek 4 csillaga van. 3. Vacsora közben élő csótányokra bukkantunk közvetlenül a vendégeknek szánt edényekben.
Szállás szolgáltatások
Lásd a szállás részt. Általánosságban elmondható, hogy minden addig működik, amíg kell valami Kiegészítés az 5. ponthoz a szállás részben: Ha nem lenne velem laptop a szobában, nem lenne kapcsolatunk a külvilággal, és nem tudnánk felvenni a kapcsolatot a családdal. Csehország legalább blokkolja mobil banki és fizetési kártyáinkat.
Tengerpart
A strandok gyönyörűek, de sajnos ellopják őket.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra