Csodálatos hely, tele utazással elkényeztetett élményekkel
Elhelyezés
A szálloda kívülről jól néz ki, a szoba elegendő az alváshoz, a fürdőszoba nem volt túl hívogató. A helyiségben csak 2 funkcionális aljzat volt, így ha több készüléked van, javaslom, hogy vigyél usb elosztót
Ellátás
Csak reggeliztünk, de teljesen elégedettek voltunk. Nincs ínyenc élmény, de válogatott sós és édes ételek, gyümölcslé, kávé stb.
Szállás szolgáltatások
Az első rossz benyomás azután alakult ki, hogy teljesen német nyelvű úti okmányokat kaptam. A éjjel-nappali forródrót elég megtévesztő reklám, ha nem ezen keresztül hívsz fel valakit. A TAP Portugáliával kellett volna repülnünk. Indulás előtti napon szerettünk volna online check-in-t csinálni, de ez sem a weboldalon, sem a mobilalkalmazásukon keresztül nem sikerült, amikor a jegy adatait érvénytelennek jelentették (a reptéren külföldiekkel találkoztunk, akik ugyanez volt a probléma). Hívjuk a forródrótot... egy robotnak, akinek nincs hasznos információja. A CA továbbadta ezt a túrát a német CK-tól. Ő is nagyon boldoggá tett minket. A reptéren egy személy várt minket a bejáratnál, akinek nagy valószínűséggel a szállodába kellett volna vinnie a megbeszélt transzferrel, mondtuk neki, hogy van bérelt járművünk, ezért nem lesz szükségünk pick-upra. fel. Így hát csak átadott nekünk egy borítékot egy német nyelvű levéllel, a szállodából való kijelentkezés idejével és egy ügyfélszolgálati elérhetőséggel, ha probléma merülne fel a CK-tól. Miután megérkeztünk a szállodába körülbelül 20 perccel az érkezés után, megtudtuk, hogy a szálloda be van zárva, és nincs ott senki. Felhívtam hát a számot a levélből, ahol egy nagyon "kedves" hölgy udvariasan elmondta, hogy miért zavarom ilyen későn, hogy nem tudja, hogy megtalálom másnak a számát.. aztán letette. Végül találtunk egy számot a weboldalon valakinek a szállodából, és megmondták annak a zárnak a számkódját, amely lehetővé tette a bejutást. A második napon a szokásos bejelentkezést személyesen végezzük.
Tengerpart
Körülbelül 50 ember várakozott már a megtaláltnál... amint átmentünk a soron, jelentettük a poggyászszámokat, és azt mondták, hogy a poggyász a 9-es számú szalagra fog menni, de túl sok van, és mi megtesszük. valószínűleg várni kell egy kicsit. Igazuk volt... Két óra elteltével megérkezett az első két poggyász közül. A 10-es sávon... Paranoiásan rohangáltunk az 1-10 sávok között más utasokkal együtt, akikkel hasonló helyzet miatt jóban voltam. Majdnem 5 órás várakozás után, és a folyamatosan változó alkalmazottak többszöri elveszett és talált dolgokról való megkérdezése után kitöltöttük a poggyász kiszállításának elmaradásáról szóló kérdőívet, és elindultunk a szállodába. Másnap elmentünk bejelentkezni.. egy órát késett a gép.. nem bántuk.. 4 óránk volt Párizsban átszállni.. Prágai leszállás után a poggyászom elvesztését jelentettem az AirFrance-nak Este 11 óra, ahol közölték, hogy még mindig nem látják a csomagokat a rendszerben. Aztán már csak 4 óránk volt Brno-ig.. És itt most véget is ér a történet. itt, amit Invia nem tudott irányítani. De az ember útlevéllel utazik, mert az az érzése, hogy nem lesz egyedül egy idegen országban. De mindent magunknak kellett megoldanunk.. Ha nem tudunk angolul kommunikálni, valószínűleg még mindig Lisszabonban vagyunk.. vagy a szálloda előtt állunk.. Ennek ellenére ne hagyja magát elkedvetleníteni egy nyaralás Madeirán, ez egy egyedülálló élmény volt, amire életünk végéig emlékezni fogunk... talán ennek a megrázó utazásnak is köszönhetően
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra