A szerződésben és az interneten 3 csillagos szállodát ajánlanak, sajnos csak 2 csillagos, ennek megfelelő a színvonal is. Az utazási iroda azzal magyarázkodott, hogy a 3 hajó alakú jelzés, nem csillagot jelent.
Elhelyezés
Nagyon alacsony színvonalú szállás volt, egy régi, elhanyagolt szállodáról van szó, ami egy szállóhoz hasonlít, főleg a fürdőszoba volt katasztrofális állapotban, a berendezés régi, elavult, a víz nehezenn folyott el, a zuhany rozsdás, a piszok már szinte eltávolíthatatlan volt róla, a függöny is piszkos és gyenge volt a világítás. Az előző recenziók vendégei szúnyogirtót ajánlottak, ez hasznos tanácsnak bizonyult, saját plédet és tisztítószereket is ajánlottak. A szúnyogirtó és a pléd jól jött, a meleg, barna , szobán lévő takarókat nem használtam volna, nem higiénikus, a rá való terítő sem tartott, ha éjszaka megmozdultunk a matracon nem volt lepedő. A tisztítószerek nem sokat segítettek. A föggöny alig tartott, a szőnyeg kopott, nem tudom piszkos, vagy kopott volt -e. Az erkélyen csepegett a légkondícionálás.
Ellátás
Hasonló színvonalú volt az étkezés is, a választék és a minőség a szálloda színvonalának megfelelő - egyféle kenyeret kínáltak csak. Nagyon kevés volt az innivaló - üdítőből csak valami nagyon édes limonádé. Az ebédlőben nagyon kellemetlen szag terjengett, ahogy az egész szállodában. Régi, dohos volt a levegő - de ez szubjektív vélemény.
Szállás szolgáltatások
Tulajdonkéépen szolgáltatást nem vettünk igénybe, minél kevesebbet voltunk a szállodában. A medence első látásra elrettentőnek tűnt, a csempék repedezettek és a víz sem volt valami bizalomgerjesztő benne, de a tenger miatt utaztunk oda.
Tengerpart
A strand jól elérhető, az erdőparkon keresztül gyalog kb. 8 percnyire lehetett. Ahol fizetni kellett a nyugágyért, ott a strand tiszta, karbantartott volt, de a senki földjén sok volt a szemét.
Szállás általános értékelése
Az utazási iroda téves információkat adott, több csillagosnak tünteti fel a szállodát és azzal argumentálnak, hogy ez országonként különböző. Az utazási irodától
viszont elvárnám, hogy valós információkat nyújtson egy nyaralóhelyről, szállodáról, és az általam megfizetett szolgáltatásról. Egyszer sem ismerték el a reklamációt - 2x írtam - de a kártérítést igen - akkor nem értem, miért, ha minden rendben van. Az utazási iroda 1200 koronát térített vissza, ami kb. 5 %-ot jelent. Mindenki egymásra mutogat, hogy a 3 pálmával - hajóval - jelzett kategória csak szubjektív, az Invia az oldalain 3 csillagosként említi a szállodát, de ők az információt az utazási irodától kapták és a jelzéseken nem múlik. Montenegró különben egy érdekes hely, de az utazás előtt jobban informálódjon, ma már az interneten szinte minden megtalálható.