Egy látogatás elég. Bemész egy FELNŐTT INGYENES szállodába, majd egy kétéves gyerek megfullad a medencében. A szállodának borzasztóan hiányzik egy megfelelő menedzser, aki felügyelné azokat a részleteket, amelyek csak feleslegesen rontják a szálloda szintjét, mint például a személyzet, a strandok tisztasága és a megközelítés, ideális esetben Európából, mivel a TUI Group lánc egy német cég, és elég rossz hírnevet szereznek maguknak ezzel a szállodával. Csak egy kis erőfeszítés, kevesebb nemtörődömség és több alázat kellene hozzá, és a szálloda teljesen más szinten állhatna. Miért mutatja magát a szálloda felnőtt ingyenesnek, amikor a gyermekes családokat is beengedik? Főleg hazaiak? Mindenhol sikoltozás, mindenhol gyerekek. És akkor úszik a medencében, és néhány méterrel arrébb egy véletlenszerű anya kihúzza a vízből vízbe fulladt kétéves gyermekét? A fiút végül újraélesztették, de mit keresett? Azért választottuk a szállodát, mert ki volt írva, hogy felnőtt ingyenes.. Azt is szeretném leszögezni, hogy a szállodában nincs program. És még ha volt is véletlen (néhányszor élőzene), az este elkezdődött és az éjszaka végére véget is ért, te pedig csendben ültél. Őszintén szólva nem is csodálkozom azon, hogy nem sok látogató van a szállodában, nem hiszem, hogy másodszor is visszajönne ide senki. Sajnos a többi látogató, akivel beszélgettünk, ugyanezen a véleményen volt.
Elhelyezés
A képek megfelelnek a valóságnak, a szobák szépek, tiszták. A szálloda is tiszta, mind a szobákban, mind a fürdőszobákban, valamint a medence körül. Csak az lepett meg minket egy kicsit, hogy a szobákhoz közeli folyosón a háziak teljesen jól dohányoznak. Seregélyek dobálják a virágcserepeket, és mindenhol szőnyegek vannak a földön. Ideális feltételek a tűzhöz.
Ellátás
Mindenki talál magának valót, de az étlapon változtathat, mert a harmadik nap után már nem tudja, mit vegyen. Szintén meglehetősen kicsi és rossz ételválaszték, ha összehasonlítja más szállodákkal. Ez a szálloda nem túl zsúfolt emberekkel, de nem bírják sem az ebédet, sem a vacsorát. Elég rendetlenség van benne, még mielőtt tiszta asztalt készítenének neked. Reggelinél elmondják, hogy üdítőt nem kérhetsz, csak a svédasztalos italokat fogyaszthatod. Mi az a három friss, forró tea, kávé és tiszta víz, amit a gépükből merítesz, ha bátor vagy. Egy à la carte vacsorán a pincér undorodó arccal megkérdezi, hogyan ehetsz egy kis tejszínes gnocchit, melléd áll, amíg el nem készíted a levest, és bónuszként megkérdezi, hogy önnél-e vizet a tányérba. mosd ki a tányért, aztán igya meg… tényleg nincsenek szavaim
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásait, de konkrétan a személyzetet egy szóval értékelném: katasztrófa. Kivéve persze néhány bűnös felet. A személyzet, különösen a medencebárban, valami hihetetlen. Hihetetlenül durvák, és nagyon világossá teszik, hogy a saját nőjük a társadalom alja. És arról nem is beszélve, amikor rájönnek, hogy nincs "főnököd", ahogy ők hívják. Egy italt sem tudnak normálisan elkészíteni, vagyis vagy két és fél liter édes szirupot öntenek a 3 unciás poharadba, vagy két liter alkoholt... bocs, nem ihatod meg. Mint megtudtuk, normálisan nem tudnak semmit, csak mert ez gondot okoz nekik. Így hát kértünk egy pohár Johnny Walkert jég nélkül, persze jéggel teljesen más alkoholt kaptunk. Miután követtem a bárba, és még egyszer megkérdeztem, annyi merészsége volt, hogy letakarta a kezével az üveget, hogy "nem láttam", mit fog kiönteni. Természetesen szembesültem vele, ezért úgy tett, mintha "nem tudná", hogy John Walkert akarom, de a kiállított blokk másról tanúskodik. Arról nem is beszélve, hogy csak harmadszorra kaptam rendes poharat és nem söröspoharat, vagy koszosat... (szállodákban nem kapsz karszalagot, de minden egyes rendelésnél felszámolnak mindent rendelsz a szobádba, majd alá kell írnod – allinclusive volt). Ismét volt néhány nagyon kedves ember a személyzetből, például Miss Sameh a recepción, akitől minden alkalmazottnak példát kell vennie. Nagyon kedves volt, segítőkész és kellemessé tette mindenki napját.
Tengerpart
A strand egy másik nagy katasztrófa. Az első napon gyönyörűen tiszta volt a tenger, a második naptól pedig kezdett beállni a valóság. Undorító fekete algák hulladékkal és medúzával keverve. A következő két napban még a tengerhez sem lehetett menni. A parton mindenhol hínár volt. Tényleg mindenhol. Lásd a fényképet. Persze a heti ottlét alatt talán egyszer takarítottak, ebben sem vagyunk biztosak. Néhány napig tiszta volt a víz, még az algák is teljesen visszahúzódtak, de mindig csak kb. ebédidőig, a hullámzás előtt. Tudom, hogy az algákat nem lehet visszaszorítani, de legalább a szemetet össze lehetne szedni. Továbbá a strand egésze, ahol napozóágyak voltak... koszos homok, szó szerint minden centiméter cigarettacsikkek, vagy fedők és egyéb rendetlenség. Ahelyett, hogy a bárban 5 ember támaszkodna a bárpultra, ők takaríthattak és vigyázhattak a tisztaságra. Előző napi üres palackok és poharak.. jön a pincér és a hordója mellett a homokba önti az el nem fogyasztott söröket, italokat, hogy a napozóágyak is csöpögjenek a belföldi látogatóidról, ami azt jelenti, hogy te, mint turista teljesen félreesik. És inkább nem is kommentálom azt a rendetlenséget, amit a helyiek csinálnak azon a hétvégén. Főleg a törölközős úriemberről szólnék. Minden látogatónak volt egy álomproblémája. Kártyákat kap, amelyeket törölközőre cserélhet. Ha elveszít egy törölközőt, fizetnie kell. A strand 18 órakor zár, így logikusan a szobában hagytuk a törölközőket, és másnap reggel kicseréltük. 3x szépen megkéred az illetőt, hogy cserélje ki a törülközőt, de akkor is köhög és nem véletlenül. Amíg nem mész hozzá, és megvárod a 4. alkalommal, hogy a kezedbe adja a törölközőt, addig nincs szerencséd. Arról nem is beszélve, hogy reggel úszás után a nyugágyon hagytuk a törölközőket, amíg elmentünk reggelizni, és az úriember körbe-körbe sétál és vesz egy-egy törülközőt (háromból egyet), majd elkéri a kártyáját, és úgy tesz, mintha őt nem érdekli. Persze senki nem fizetett érte..de az elv
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra