Az Inviánál 1+1 nem 2, hanem 3

Mert egy jó csapat sokkal több, mint a tagjai összessége! Ma már a legjobb termék sem adja el magát, sőt, a közhiedelemmel ellentétben a rossz reklám nem reklám.

Napjainkban a megbízhatóság, a kiszámíthatóság, a fejlett ügyfélszolgálati attitűd és a piaci változásokkal szembeni rugalmasság biztosíthatják számunkra a sikert, ezen a téren azonban sokan tanulhatunk még sokat; egymástól és a legnagyobbaktól egyaránt.

A verseny minden területen nagy, és egyre élesebb. Mindeközben a vásárlók egyre tudatosabbak, a bizalmukért egyre jobban meg kell dolgozni. Stabil és kedvelt márkát, love brandet építeni ennek megfelelően nem könnyű; ezer meg egy feltételnek kell hozzá teljesülnie, amiket néha már csak számon tartani, követni is nagyon nehéz.

Szeretnénk jó és erős kínálatot biztosítani, a legnaprakészebb technikai és szakmai háttérrel értékesíteni, mindeközben gyümölcsöző üzleti kapcsolatokat fenntartani és közben néha magunknak is megadni azt, ami mellett nap mint nap ügyfelek tömegeinek érvelünk: néha kiszállni a mókuskerékből, és valahol, mindentől messze, paradicsomi körülmények között feltöltődni.

Az Invia.hu, lassan 10 éves magyarországi jelenléte, stabil befektetői háttere, saját fejlesztésű, innovatív belső rendszerei és sok éves tapasztalata alapján kialakított belső folyamatai, valamint szolgáltatásai és felületei folyamatos fejlesztése révén mindezt tudja – Magyarországi terjeszkedéséhez pedig folyamatosan keres a cég által képviselt értékeket magukénak valló partnereket.

Nemzetközi cégként a tudás megosztásában és a legjobb gyakorlatok népszerűsítésében hiszünk, és partnereinknek is ezt ajánljuk. Közös növekedésünk záloga az az elhivatottság, szakértelem és bizalom, ami az általunk végzett munkát jellemzi. Mindehhez mi adjuk a kiszámítható, évek során tökélyre fejlesztett szakmai (turizmus, IT és marketing) hátteret, partnereink pedig helyismeretüket, tapasztalatukat és a Budapestről elérhetetlen, elégedett ügyfeleket.

Az Invia célja - Közép-Európa vezető online ügynökségeként – 1 évvel ezelőtt indított franchise programjával az volt, hogy az online jelenlét megtartása mellett, offline elérhetőségének fejlesztése révén népszerű és ingyenes szolgáltatásai minél szélesebb körbenváljanak elérhetővé. Mára ennek a célnak az elérését 15, minden szempontból kiemelkedő iroda segíti országszerte. Az Invia az elérhető legnagyobb, folyamatosan aktualizált, minőségi és biztonságos kínálat mellett tapasztalt, felkészült és segítőkész utazási szakértőkkel és értékesítőkkel, valamint a korábbi utasoktól kapott visszajelzésekkel megtámogatott rendszerrel járul hozzá ezekhez a folyamatokhoz – így téve az önmagában kiváló terméket eladhatóvá. Erős márkaként hírünk eljut a felhasználóhoz, aki így biztosan belép valamelyik irodánk valós vagy virtuális ajtaján, ahonnan, köszönhetően a fent leírtaknak, a legtöbb esetben az álmai nyaralásához szükséges teljes csomaggal távozik.

Szeretnénk még sok-sok ajtót kinyitni leendő és visszatérő utasaink előtt, elsősorban a várhatóan rentábilis, nagyobb városokban (pl. Veszprém, Székesfehérvár, Békéscsaba, Kecskemét, Szombathely), de bízunk partnereink ítéletében, így az ország bármely pontjáról várja a fejlődési lehetőséget és biztos hátteret kereső, az Invia által már kipróbált módszerekre és a cég tapasztalataira nyitott leendő partnereink megkeresését az Invia Franchise menedzsere, Benczik Balázs a benczik.balazs@invia.hu címen, illetve a +36 30 8276315 telefonszámon.

Forrás: turizmus.com

turizmus.com

Megjelent: 2017.07.21.