Michal Tůma az Invia csoport új regionális igazgatója
Michal Tůma lett az új igazgatója az Invia cseh, szlovák és magyar cégcsoportjának, ami ma már a több száz utazásszervező iroda által kínált utazási csomagok legnagyobb viszonteladója a régióban.
Az újonnan kinevezett vezető a kezdetek óta az Invia csapat tagja. Michal Tůma az elmúlt 14 évben marketing menedzserként fontos szerepet töltött be az Invia márka felépítésében. Az online utazási piac minden szegmensére kiterjedő ismereteit új pozíciójában elsősorban a csoport stratégiájának megtervezésében és kialakításában akarja hasznosítani – adta hírül a társaság szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
„Korábbi szakmai tapasztalataimból kiindulva kiemelt célom az utazási irodákkal kialakított kiváló kapcsolat megőrzése és ezzel együtt az utasainknak nyújtott szolgáltatások fejlesztése. Ennek érdekében feladatunknak tartjuk, hogy a teljes folyamat során elérhetőek legyünk, az online vásárlás első lépéseitől egészen az utazók visszaérkezéséig. Ugyanakkor azt is szeretnénk megteremteni, hogy utasaink kényelmesen, otthonról is összeállíthassák az igényeiknek leginkább megfelelő utazási csomagokat.” – hangsúlyozta Michal Tůma az Invia csoport előtt álló fejlesztési időszak kapcsán.
Az Invia története Csehországban és Németországban kezdődött. Ebben a két országban az ezredforduló idején egy-egy független vállalkozás indult el az online utazási piacon, majd terjeszkedett tovább a szomszédos országokban. Mire az Invia 2016-ban a Rockaway portfóliójának első, e-utazással foglalkozó tagja lett, már Lengyelországban, Szlovákiában és Magyarországon is jelen volt a cég saját érdekeltségekkel. Ugyanebben az évben Németországban, Ausztriában és Svájcban működő portálokkal bővült a hálózat, amelynek eredményeképpen megszületett az Invia cégcsoport. A 2017-es év a konszolidáció és a stabilizáció jegyében telt. Ezt követően 2018-ban elérkezett a stratégiaalkotás ideje. Ennek egy olyan vezető, pán-európai online utazási platform létrehozása lett az alapja, ami széles körű, rugalmasan alakítható kínálatot, valamint az ezekhez kapcsolódó, magas színvonalú szolgáltatásokat biztosít a közép-európai és a német nyelvű országok utazói számára.
Az eredmények biztatóak. Tavaly az Invia csoport oldalainak 200 millió látogatója volt, összesen 3 millió utas választotta a cég szolgáltatásait, és saját portáljaikon keresztül 2,2 millió repülőjegyet értékesítettek a vállalat munkatársai.
Az Invia.hu ügyvezető igazgatója, Zakar Jozef szerkesztőségünk kérdésére elmondta, hogy a magyarországi irodát továbbra is ő vezeti, pozíciójában nem történt változás, de az iroda életében mindenképpen előrelépés a cégcsoport regionális vezetése.
Nagy Viktória, az iroda marketingmenedzsere is megerősítette: a cégcsoport struktúrája nem változott, az Invia.hu cégvezetője továbbra is Jozef, aki magáénak tudhatja az új vezetés támogatását és bizalmát is. A változás regionális szinten, a cseh, szlovák és magyar divíziókért felelős vezető személyét érinti, állandó megbízással felruházva a most kinevezett Michalt a korábbi, koncepcionális okokból ideiglenes megoldás helyett.
Alapvetően – a korábbinál is biztosabb struktúrában – a már megkezdett stratégiák és tervek realizálására és további erősítésére számít a cégcsoport.
Forrás: turizmus.com
turizmus.com
Megjelent: 2018.10.26.