Nem áll le a fejlesztésekkel az Invia.hu

Újabb szakmai kitüntetést kapott a vezető hazai online utazásszervező vállalat, az Invia.hu. Kiemelkedő kommunikációs és márkaépítési gyakorlatukért elnyerték az üzleti szektor legkiválóbb márkait elismerő Business Superbrands 2022 díjat.

„A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, épp emiatt hatalmas megtiszteltetés számunkra a Business Superbrands 2022 díj elnyerése. Különösen a turisztikai szektort megtépázó nehézségek után, amelyek ellenére az elmúlt években stabilan fenntartottuk a működésünket és a fejlesztésekre is sok energiát fordítottunk." – mondta Zakar Jozef, az Invia.hu ügyvezetője.

Az Invia.hu 14 esztendeje működik a hazai piacon, Európa legnagyobb, évente több mint 3 millió utast kiszolgáló utazási ügynökségének magyar leányvállalataként. A lapunkhoz eljuttatott közlemény szerint a cég közel 100 magyar és nemzetközi utazásszervezővel dolgozik együtt, ezzel Magyarország legszélesebb viszonteladói kínálatával rendelkezik, amelyet az egységes, átlátható rendszerben működő weboldalán tesz elérhetővé.

A fejlesztéseik is arra irányulnak náluk, hogy mind az együttműködő partnereik, mind az ügyfeleik gyorsan jussanak hozzá a fontos információkhoz. A magyar leányvállalat a folyamatos, kétoldalú kommunikáció érdekében online, offline platformokon egyaránt a rövid időn belüli visszajelzésekre helyezi a hangsúlyt. Élő chatfunkció érhető el a weboldalukon, a Facebookon. Továbbá azonnali visszahívásokon keresztül segítik személyre szabni az érdeklődők ajánlatkéréseit; telefonon és az irodájukban személyesen is képzett, tapasztalt utazási szakértők állnak az utazók rendelkezésére – közölték.

Forrás: BDPST24

BDPST24

Megjelent: 2022.07.13.